Узагальнення вивченого . Творчість Т.Шевченка, П.Куліша, Марка Вовчка

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Українська література, 9 клас
Тест виконано: 291 раз
20 запитань
Запитання 1

Визначте жанр твору " Чорна рада" П.Куліша

варіанти відповідей

Історична повість

Історичний роман

Соціально- побутова повість

Історична поема

Запитання 2

Поему " Катерина" Т.Шевченко присвятив

варіанти відповідей

Г.Сковороді

К.Брюллову

В.Жуковському

сестрі Катерині

Запитання 3

Рядки

За горами гори хмарою повиті,

Засіяні горем , кровію политі.

Споконвіку Прометея

Там орел карає...

взяті з твору

варіанти відповідей

"Сон"

"Кавказ"

"Катерина"

Послання " І мертвим, і живим..."

Запитання 4

Події , зображені в " Чорній раді" - це

варіанти відповідей

Переяславська рада

зруйнування Запорізької Січі

Ніжинська рада

Коліївщина

Запитання 5

Колись мав прізвище Чепурний герой твору " Чорна рада"

варіанти відповідей

полковник Шрам

Михайло Черевань

Кирило Тур

Божий чоловік

Запитання 6

Боротьба за гетьманську булаву точилася в " Чорній раді" між

варіанти відповідей

Хмельницьким і Барабашем

Остряницею та Тетерею

Туром та Шраменком

Сомком та Брюховецьким

Запитання 7

 Як склалася подальша доля Івася, сина Катерини, наприкінці однойменного твору?

варіанти відповідей

батько визнав сина

син помер від голоду

син став поводирем кобзаря

немовля знайшли добрі люди та виростили

Запитання 8

Про кого ці рядки : "По одежі та сивій бороді, сказать би, піп, а по шаблюці під рясою, по пістолях за поясом і по довгих шрамах по виду - старий козарлюга"?

варіанти відповідей

Кирило Тур

Михайло Черевань

Петро Шраменко

старий Шрам

Запитання 9

Визначте тему повісті "Інститутка"

варіанти відповідей

зображення тяжкого становища кріпаків та наростання стихійного протесту проти неволі

розгортання стихійного протесту селян, яке призвело до вбивства

нещаслива доля кріпачки Устини, яка втекла від панів

національно-визвольну боротьбу українського народу

Запитання 10

Обери героїв твору "Інститутка"

варіанти відповідей

Маруся

Назар

Устина

Прокіп

Петро

Микола

бабуся

Запитання 11

У поемі "Сон" дія відбувається в таких місцях, ОКРІМ

варіанти відповідей

Україна

Петербург

Сибір

Київ

Запитання 12

У творі "Кавказ" автор порушує всі проблеми, ОКРІМ

варіанти відповідей

життя і смерті

ролі ватажка в історіїї

 загарбницької політики російської влади

свободи кавказьких народів

Запитання 13

Твір " Чорна рада" П. Куліша має таку назву, бо

варіанти відповідей

бо рада була таємною, темною

бо гетьмана обрала чернь

бо рада закінчилася трагічно

бо гетьманом обрали підступну людину

Запитання 14

Підзаголовок "Хроніка 1663 року" має твір

варіанти відповідей

Т.Шевченка

Марка Вовчка

Миколи Гоголя

Пантелеймона Куліша

Запитання 15

Про кого ці слова:"Його вчинки відчайдушні й непередбачувані, неймовірні, суперечливі: то він, шибайголова й паливода, викрадає наречену Сомка, то йде на смерть заради визволення гетьмана з темниці..."?

варіанти відповідей

Іван Брюховецький

Петро Шраменко

Кирило Тур

полковник Шрам

Запитання 16

Звістка про загибель Якова де Бальмена, друга автора, стала поштовхом до написання твору

варіанти відповідей

"Сон"

"Кавказ"

Послання " І мертвим, і живим..."

" Катерина"

Запитання 17

Слова "І чужому научайтесь, й свого не цурайтесь" є в творі

варіанти відповідей

" Катерина"

Послання " І мертвим, і живим..."

" Кавказ"

"Сон"

Запитання 18

"Зложити докупи обидва береги Дніпрові, щоб обидва... приклонились під одну булаву!" - хотів зробити герой "Чорної ради"

варіанти відповідей

І.Брюховецький

Кирило Тур

Я.Сомко

Полковник Шрам

Запитання 19

Визачте героя за потретною характеристикою: "...високий, огрядний собі пан, кругловидий, русявий; голова в кучерях, як у золотому вінку; очі ясні, веселі, як зорі; і вже чи ступить, чи заговорить, то справді по-гетьманськи" ?

варіанти відповідей

Яким Сомко

Петро Шраменко

Черевань

Іван Брюховецький

Запитання 20

Образом, який об'єднує композицію " Чорної ради" ,є

варіанти відповідей

хутір Хмарище

рада

лист

дорога

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест