Узагальнення вивченого у 5 класі

Додано: 22 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 430 разів
35 запитань
Запитання 1

Слова, які мають два й більше лексичних значень, називають

варіанти відповідей

двозначними

однозначними

багатозначними

синонімами

Запитання 2

Властиве слову звичайне значення - це ...

варіанти відповідей

пряме значення

переносне значення

звичайне значення

лексичне значення

Запитання 3

Слова, різні за звучанням, але однакові чи близькі за лексичним значенням

варіанти відповідей

антоніми

пароніми

омоніми

синоніми

Запитання 4

Слова, які однакові за звучанням і написанням, але різні за лексичним значенням

варіанти відповідей

багатозначні

пароніми

омоніми

антоніми

Запитання 5

НЕМАЄ лексичної помилки в сполученні

варіанти відповідей

музикальний слух

освічені вулиці

парове молоко

спостережливий пункт

Запитання 6

Лексичну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

плутати слова

освітлена вулиця

вимикати світло

мішати вчитися

Запитання 7

Основа слова - це

варіанти відповідей

частина слова без закінчення

частина слова із закінченням

частина слова без префікса

корінь слова

Запитання 8

Головна значуща частина слова, яка спільна для всіх спільнокореневих слів і виражає їхнє загальне лексичне значення

варіанти відповідей

основа

префікс

корінь

закінчення

Запитання 9

Формами одного слова є всі слова в рядку

варіанти відповідей

день, днями, днем

ніч, нічний, нічник

рука, ручище, рученька

днювати, денний, вдень

Запитання 10

Спільнокореневими є всі слова в рядку

варіанти відповідей

читати, читання, чистити

читав, читали, читала

переходити, ходулі, вихід

будувати, будильник, збудити

Запитання 11

Орфографічна помилка є в слові

варіанти відповідей

вечором

стежечка

мислиння

криниченька

Запитання 12

Найменша одиниця мови та мовлення

варіанти відповідей

речення

слово

склад

звук

Запитання 13

В українській мові _______звуків.

варіанти відповідей

32

33

36

38

Запитання 14

В українському алфавіті ______ букви.

варіанти відповідей

28

31

32

33

Запитання 15

Склади бувають:

варіанти відповідей

відкриті

закриті

напіввідкриті

наголошені

ненаголошені

голосні

приголосні

Запитання 16

На другий склад падає наголос у кожному слові рядка

варіанти відповідей

новий, листопад

чотирнадцять, нести

обруч, дочка

спина, швидкий

Запитання 17

Правильно записано всі слова в рядку

варіанти відповідей

спитати, знести, зфальшивити

зкосити, зшити, бездіяльний

спалений, розвідка, бесхитрісний

спекти, безпечний, розтривожити

Запитання 18

Одне або декілька слів, які виражають відносно закінчену думку

варіанти відповідей

словосполучення

речення

діалог

текст

Запитання 19

Головний член речення, що називає предмет, про який говориться в реченні, і відповідає на питання хто? що?

варіанти відповідей

іменник

головний член

підмет

присудок

Запитання 20

Головні члени речення

варіанти відповідей

присудок

означення

додаток

підмет

обставина

Запитання 21

Другорядні члени речення

варіанти відповідей

підмет

присудок

означення

додаток

обставина

Запитання 22

Виділіть граматичну основу в реченні

На протилежному боці долини чорнів безлистий ліс.

варіанти відповідей

безлистий ліс

чорнів ліс

на протилежному боці

чорнів безлистий

Запитання 23

Граматична основа в реченні

Гарними розмовами гостей не наситиш.

варіанти відповідей

гарними розмовами

гостей не наситиш

гостей наситиш

не наситиш

Запитання 24

За метою висловлення речення бувають:

варіанти відповідей

прості, складні

розповідні, питальні, спонукальні

окличні, неокличні

Запитання 25

Другорядний член речення, що означає предмет і відповідає на питання будь-якого відмінка, крім називного

варіанти відповідей

додаток

обставина

означення

підмет

присудок

Запитання 26

Виділене слово є означенням у реченні

варіанти відповідей

Теплом дихала земля

У гаю весело щебетали пташки

Запам*ятав дідусеві слова

Земля дала мені крила

Запитання 27

Складним називають речення:

варіанти відповідей

у якому є вставні слова, однорідні члени речення;

 у якому одна граматична основа;

яке утворене з двох або кількох простих;

 у якому є другорядні члени.

Запитання 28

Я не сидів у скелі, коли дуби валились вікові є реченням:

варіанти відповідей

складним;

зі вставним словом;

 із прямою мовою;


простим

Запитання 29

Підберіть речення до схеми (розділові знаки пропущено):

А: "П..."

варіанти відповідей

Чи любите ви пиріжки з калиною запитала бабуся.

 Дівчина спитала А ви бачили лісових мавок?

Оля захоплено вигукнула Як я люблю мальви!

 Тихо шепочуть клени Як красиво навкруги...

Запитання 30

Лугова ромашко, ти така тендітна й красива.

варіанти відповідей

Складне речення зі сполучниковим зв'язком.

 Просте речення з однорідними членами.

Складне речення з безсполучниковим зв'язком.

 Просте речення із звертанням.

Запитання 31

Скільки граматичних основ у реченні(розділові знаки пропущено):

Схилилася верба над водою засмутилася вільха шепоче очерет тихо зітхає стара сосна і тільки струмочок весело жебонить.

варіанти відповідей

5

4

6

7

Запитання 32

Оберіть усі правильні твердження

варіанти відповідей

Вставні слова є членами речення

Вставні слова не є членами речення

На письмі вставні слова виділяємо комами

 На письмі вставні слова не виділяємо комами

Запитання 33

Правильно розставлені розділові знаки:

варіанти відповідей

Кажуть після грози навіть хліб краще росте.

Кажуть, після грози навіть хліб краще росте.

Кажуть після грози, навіть хліб краще росте.

Кажуть після грози, навіть, хліб краще росте.

Запитання 34

Укажіть речення з однорідними підметами:

варіанти відповідей

Зняла серп з полиці, поклала в торбинку хліба.

Фірма та ринок проводять весняний розпродаж продовольчих товарів.

Рано встало сонечко, рано встала і Харитя.

Запитання 35

Узагальнювального слова немає у реченні(розділові знаки пропущені):

варіанти відповідей

Усміхнися всім навколо небу сонцю квітам людям

Всі кольори я душею прийму білі рожеві блакитні червоні.

 Діти кинулися один перед одним рвати гвоздички та дзвіночки.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест