Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі.

Додано: 15 серпня
Предмет: Українська мова, 5 клас
9 запитань
Запитання 1

Укажіть рядок, у якому всі слова омоніми:

варіанти відповідей

підручник, кує, місяць;

 лава, коса, байка;


балка, борщ, моторний;

Запитання 2

Букву с потрібно писати в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

  ..шиток, не..проста, ..кинути

 ..середини, ..хил, ..шивач

   ..тягнути, ..казати, ..тискач

Запитання 3

Укажіть рядок, у якому всі слова вжиті в переносному значенні:

варіанти відповідей

 золота сережка, летять години, гострий розум;

 крила мрії, залізна воля, гостре слово;


місяць виглядає, м'яка подушка, міцні стіни.

Запитання 4

Яке з поданих сполучень слів є словосполученням:

варіанти відповідей

сонячний день;

біля школи;


 квіти і трави.

Запитання 5

Спонукальним є речення:

варіанти відповідей

 Діти приїхали з екскурсії задоволені.

 Як парость виноградної лози плекайте мову…

 У саду вродило багато яблук.

Запитання 6

звуки бувають

варіанти відповідей

білими, чорними

 пластиковими та скляними

голосними та приголосними

Запитання 7

За метою висловлювання речення поділяються на:

варіанти відповідей

 розповідні, питальні, спонукальні


односкладні, двоскладні

повні, неповні

Запитання 8

Укажіть речення, у якому правильно виділено граматичну основу (підмет і присудок):

варіанти відповідей

 Мерзнуть зорі в небі сірім.


Вишня губить листя на причілку хати.

Моторні білочки ховають під мох лісові горіхи.

Запитання 9

За наявністю другорядних членів речення поділяються:

варіанти відповідей

 поширені та непоширені

 окличні та неокличні

 прості та складні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест