Розташуйте в хронологічній послідовності події
а) поділ Франкської імперії;
б) створення королівства франків;
в) хрещення Хлодвіга;
г) проголошення Карла Великого імператором
Позначте, хто з представників груп суспільства не входив до феодальної драбини:
а) барони; б) герцоги; в) селяни; г) графи.
Позначте суспільні стани:
а) франки; б) духовенство; в) ремісники; г) феодали.
Розташуйте у хронологічній послідовності етапи роз витку середньовічної держави (королівства):
а) феодальна роздробленість;
б) середньовічне королівство;
в) централізована держава;
г) станова монархія.
Позначте правильні судження про наслідки договору 843 р., підписаного в місті Верден:
Позначте всі причини феодальної роздробленості:
Позначте всі причини виникнення міст:
Прочитайте текст та вкажіть, як називався кращий зразок виробу:
Цехи перешкоджали тому, щоб підмайстри ставали майстрами.Підмайстри складали важкий іспит - виготовляли з дорогого матеріалу кращий зразок виробу.
Позначте рік церковного розколу:
Позначте церкви, які утворилися після церковного розколу;
Позначте ознаки натурального господарства:
Позначте причини Хрестових походів:
Позначте, які архітектурні стилі існували в середньо вічній Європі:
Позначте, яка релігія виникла в арабів:
Позначте причини об*єднання арабських племен:
Позначте станово-представницький орган, скликаний у Франції:
Позначте розповсюджені назви скандинавів:
Позначте наслідки війни Червоної та Білої троянди:
Позначте документ, який обмежував королівську владу в Англії:
6. Позначте наслідки німецького «наступу на Схід»:
Розташуйте у хронологічній послідовності події
а) гуситські війни;1419
б) утворення Великого князівства Литовського;1413
в) виникнення Угорської держави;895
г) відродження королівської влади в Польщі.1320
Встановіть відповідність між датами та назвами битв
а) 1223 р.; 1) Грюнвальдська битва;
б) 1240 р.; 2) Куликовська битва;
в) 1242 р.; 3) Невська битва;
г) 1380 р. 4) Льодове побоїще;
5) битва на річці Калці.
Позначте касти, на які поділялось суспільство Індії:
6. Позначте наслідки монгольського панування в Китаї:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома