Види ризику. Встанови відповідність:
1 – фізичний
2 - психологічний
3 – соціальний
А – пов’язаний з упевненістю, гідністю, самоповагою;
Б – пов’язаний з авторитетом, популярністю, успіхом;
В – пов’язаний із життям і фізичним здоров’ям людини.
Назви принципи безпечної життєдіяльності.
В якому випадку міна буде безпечною:
Захисні засоби легкового автомобіля. Встанови відповідність:
1 - паси безпеки
2 - підголівники
3 - подушки безпеки
А – забезпечують додатковий захист голови та грудної клітки водія та пасажира, що сидить поруч, при сильних лобових зіткненнях;
Б – утримують тіло від ударів об кермо, панель приладів, вітрове скло чи спинки передніх сидінь;
В – знижують ризик травмування шийного відділу хребта.
При виявленні вибухонебезпечних предметів, або предметів підозрілого характеру ви виконаєте правило:
Що треба робити, якщо ти їдеш на велосипеді, з собою є телефон і ти став єдиним свідком ДТП?
Назви умови виникнення горіння.
Назви три стадії пожежі. Встанови відповідність:
1 - початкова
2 - основна
3 - закінчення
А – вогонь згасає в міру догоряння матеріалів;
Б – триває 15 – 30 хвилин. Якщо пожежу загасити на цій стадії, вона заподіє найменші збитки;
В – пожежа швидко поширюється загасити її дуже важко.
До вибухонебезпечних предметів належать:
В якій послідовності необхідно вмикати газову плиту?
1 - піднести сірник до конфорки
2 - другою рукою відкрити кран на газовій плиті
3 - запалити сірник
4 - відкрити газовий кран на трубі перед газовою плитою
Що треба негайно робити у разі виявлення пожежі у шкільному приміщенні?
Назвіть порядок і послідовність дій у випадку виявлення пожежі в приміщенні школи?
1 - перевірити всіх евакуйованих з будівлі поіменно за класним журналом або за списками учнів;
2 - організовано вивести всіх людей назовні з приміщення;
3 - зателефонувати у пожежну частину; увімкнути систему оповіщення про пожежу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома