Притча
Жили-були дві жаби, дві подружки. Одного разу забралися вони в погріб і попали в глек з молоком. Борсалися вони, борсалися, і ось одна жаба сказала: "Все! Досить! Все одно нам не вибратися, а сил вже немає, будь що буде"., - склала лапки і захлинулася в молоці. А інша продовжувала борсатися, повторюючи про себе: "Краще померти у боротьбі за життя, чим знати про те, що є шанс на порятунок, і їм не скористатися. Померти я встигну завжди". Так, з цими словами вона продовжувала борсатися, поки вже остаточно не вибилася з сил, як раптом, відчула під лапками щось тверде - молоко перетворилася на вершкове масло. "О! Диво! Я врятована"! - вигукнула жаба, відштовхнулася лапками і вистрибнула з нещасливого, а може і щасливого глека, оскільки тільки тепер жаба остаточно засвоїла один урок: що як би не було важко і як би близько не підбиралася безвихідь, за життя варто поборотися до кінця.
Який принцип безпечної життєдіяльності вона ілюструє?
Про який вид ризику, який загрожує самоповазі, упевненості ( налякатися, посваритися з другом, зазнати стресу) йде мова?
У кузові вантажного автомобіля пасажири повинні сідіти:
Позначте небезпечні вантажі:
Пасажирам, які користуються транспортним засобом, дозволяється:
Познач правильні дії пасажира, який сидить на задньому сидінні автомобіля, не пристебнутий пасом безпеки, якщо зіткнення з іншим автомобілем чи перешкодою неминуче
Що не можна робити, якщо в оселі відчувається запах газу:
Ознаками отруєння чадним газом є:
Евакуаційними шляхами не можуть бути:
Якщо опинився в дуже задимленому приміщенні, пробиратися до виходу потрібно:
Позначте правильні твердження:
Як не стати жертвою вогню у громадських приміщеннях? Познач хибні твердження:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома