Узагальнення з теми: «Географічна карта та робота з нею»

Додано: 30 вересня
Предмет: Географія, 8 клас
20 запитань
Запитання 1

Географія- це...

варіанти відповідей

Система наук, що вивчає географічну оболонку та соціально-економічну різноманітність, а також- зв'язки з навколишнім середовищем.

Це наука, що вивчає та досліджує фізичні процеси в усіх сферах суспільного життя.

Вивчає господарську діяльність людей

Наука, що вивчає взаємодію між природними комплексами.

Запитання 2

Географія – одна з найдавніших галузей знань. Її основи було закладено в Стародавній Греції. “Батьком” географії вважають грецького вченого та письменника -  

варіанти відповідей

Геродот Афінський;  

Птоломей Александрійський;

Ератосфен Киренський;

Страбон Карінфський.

Запитання 3

Які джерела географічних знань?

варіанти відповідей

Підручник, карти, довідники, енциклопедії

Засоби масової інформації: газети, журнали, радіо, телебачення

Інтернет

Усі варіанти вірні

Запитання 4

Метод, що полягає у вивченні поверхні Землі за знімками, зробленими з літаків і космічних апаратів називається…

варіанти відповідей

експедиційним


аерокосмічним

картографічним

історичним

Запитання 5

Метод, що полягає у визначені місцезнаходження об’єктів і нанесені їх на карту називається…

варіанти відповідей

 історичним


картографічним

експедиційним

 описовий

Запитання 6

Спосіб знаків руху зображений на малюнку

варіанти відповідей
Запитання 7

Спосіб ізоліній зображений на малюнку

варіанти відповідей
Запитання 8

Способом лінійних знаків на карті зображують:

варіанти відповідей

ґрунти

річки

кордони

природні зони

Запитання 9

Яка проекція карти?

варіанти відповідей

циліндрична

азимутальна

конічна

довільна

Запитання 10

Проекції, що зберігають без спотворень кути і форми:

варіанти відповідей

довільні

рівнокуті

рівновеликі

рівнопроміжні

Запитання 11

Визначте вид проекції

варіанти відповідей

конічна

азимутальна поперечна

азимутальна пряма

циліндрична

Запитання 12

Карта –

варіанти відповідей

це зменшене, узагальнене зображення поверхні Землі

це зображення поверхні Землі на площині

це зменшене, узагальнене зображення поверхні Землі на площині, виконане у певному масштабі та за допомогою умовних позначень

це зменшене, узагальнене зображення поверхні Землі на площині, виконане у певній пропорції та за допомогою олівців

Запитання 13

Назва способу зображення на карті:

варіанти відповідей

якісного фону

ізоліній

значків

лінійних знаків

Запитання 14

Яка проекція карти?

варіанти відповідей

 циліндрична

азимутальна

конічна

довільна

Запитання 15

При перенесенні зображення зі сфери на площину використовують:

варіанти відповідей

картографічне зображення

 масштаб

легенду карти

картографічні проекціії

Запитання 16

Виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

а) прямокутні координати показують відстань у кілометрах від екватора і від початкового меридіана до даної точки

б) прямокутні координати показують відстань у кілометрах від полюса і від осьового меридіана зони до даної точки

в) прямокутні координати показують відстань у кілометрах від екватора і від осьового меридіана зони до даної точки

г) прямокутні координати показують відстань у кілометрах від полюса і від початкового меридіана до даної точки

Запитання 17

На картах, виконаних у рівнокутних проекціях, не спотво­рюються:

варіанти відповідей

кути і форми

площі об'єктів

довжини ліній

Запитання 18

Використовуючи масштаб (в 1 сантиметрі 250 метрів) обчисліть дійсну відстань між будинком лісника та млином, що становить 3 см. на карті

варіанти відповідей

500 м

750 м

1000 м

1250 м

Запитання 19

Використовуючи масштаб 1:50000 , обчисліть дійсну відстань між об'єктами (будинок лісника до школи в с. Стасове) що становить 8 см на карті

варіанти відповідей

1250 м

2000 м

3000 м

4000 м

Запитання 20

Визначте відносну висоту місця, де розташовано склад пального (125 м) відносно відмітки урізу води (101, 5 м) на озері Чарівне.

варіанти відповідей

23 м

23,5 м

24 м

24,5 м

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест