Які форми організації виробництва доцільно використовувати в машинобудуванні:
Зосередження підприємства на виробництві із заготовок певних деталей, вузлів, агрегатів для використання їх під час складання машин:
Виберіть правильне поєднання: галузь машинобудування - чинник розміщення - продукція - центри виробництва
Найбільшим центром вагонобудування в Україні є:
Основним центром морського суднобудування, де існує три суднобудівні заводи, що випускають танкери, суховантажні, військові судна, китобійні бази, траулери, лісовози, сейсморозвідувальні та пасажирські судна є:
Авіаракетобудування розвивається переважно:
Вкажіть правильне поєднання назви машинобудівного центру та продукції, на виробництві якої він спеціалізується:
Виберіть правильні твердження:
Сучасні напрями розвитку світового машинобудування:
Країни, в національних господарствах яких найбільш повно представлено всі види машинобудівного виробництва:
Виберіть правильні твердження:
В якому рядку правильно вказано лідерство країн за виробництвом морських суден у світі:
Вкажіть правильне поєднання назв компаній, що є найбільшими виробниками продукції точного машинобудування, та місця їх базування:
Вкажіть правильні варіанти тверджень:
Укажіть назви найбільших центрів літакобудування в Україні.
Найбільшим машинобудівним вузлом України є:
Який центр енергетичного машинобудування України спеціалізується на виробництві потужних турбін для всіх типів електростанцій.
Що зумовило розміщення автозаводу «Єврокар» у селі Соломонове біля Ужгороді?
Створення технологічних парків (технопарків) у Києві обумовлено передусім тим, що столиця — найбільший в Україні:
Якщо інвестор планує збудувати завод з виробництва сільськогосподарської техніки, то якою тематичною картою України в першу чергу він скористається, щоб обрати місто для проектування і розміщення підприємства?
До найбільш відомих і широко поширених у сучасних умовах господарювання формам організації виробництва відносяться...Охарактеризуйте кожну з них (усно).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома