Узагальнення з теми «Різноманітність рослин»

Додано: 13 травня 2022
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 551 раз
22 запитання
Запитання 1

Мохи - це рослини, які ... ?

варіанти відповідей

не мають коренів та не здатні ефективно регулювати вміст води в тілі

мають здатність висихати і швидко відновлювати свою життєдіяльність після зволоження

мають пагони із дрібними листками і додаткові корені

мають характерні горизонтальні підземні кореневища, від яких відходять додаткові корені та вертикальні пагони

Запитання 2

Ризоїди - це...

варіанти відповідей

орган прикріплення мохів до грунту чи каменів

орган транспортування води до тіла рослини

орган руху рослини

орган дихання рослини

Запитання 3

Покритонасінні рослини мають другу назву:

варіанти відповідей

багатоклітинні

квіткові

водні

наземні

Запитання 4

Квіткові рослини поділяються на два класи:

варіанти відповідей

однодольні і дводольні

голонасінні і покритонасінні

хрестоцвіті і складноцвіті

злакові та пасльонові

Запитання 5

Визначте ознаку притаманну лише покритонасінним:

варіанти відповідей

здатні утворювати насіння;

здатні формувати плоди;

мають лише мичкувату кореневу систему;

здатні до фотосинтезу.

Запитання 6

Укажіть найважливішу ознаку, за якою можна точно встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних:

варіанти відповідей

тип кореневої системи;

тип жилкування;

забарвлення квіток;

кількість сім'ядоль в насінині.

Запитання 7

Які життєві форми рослин характерні для рослин класу Дводольні?

варіанти відповідей

дерева і кущі

трави і кущі

дерева, кущі, трави

тільки трав'янисті рослини

Запитання 8

На відміну від мохів у хвощів є:

варіанти відповідей

стебла

корені

листки

пагони

Запитання 9

За допомогою яких структур здатні розмножуватися мохи, хвощі, плауни?

варіанти відповідей

квітки

плодів

насіння

спор

Запитання 10

Зазначте групу рослин, до якої належать пшениця, ячмінь, жито, рис, кукурудза:

варіанти відповідей

плодові культури;

овочеві культури;

зернові культури;

ягідні культури.

Запитання 11

Оберіть рослини,що відносяться до відділу Покритонасінні

варіанти відповідей
Запитання 12

Оберіть декілька правильних відповідей. Укажіть ознаки притаманні для рослин класу Дводольні:

варіанти відповідей

стрижнева коренева система;

мичкувата коренева система;

зародок з двома сім'ядолями;

паралельне та дугове жилкування листків;

потовщення стебла відбувається за допомогою камбію;

квітки трьохчленні.

Запитання 13

Оберіть декілька відповідей. Укажіть ознаки, за якими рослину можна віднести до класу Однодольні:

варіанти відповідей

мичкувата коренева система;

стрижнева коренева система;

зародок містить одну сім'ядолю.

листки прості з паралельним і дуговим жилкуванням;

квітка чотири або п'ятичленна;

наявність камбію у поперечному розрізі стебла.

Запитання 14

Оберіть рослину, яка належить до овочевих:

варіанти відповідей
Запитання 15

Нижні яруси в лісі займають:

варіанти відповідей

тіньовитривалі рослини

тіньолюбні рослини

світлолюбні рослини

тіньолюбні та світлолюбні рослини

Запитання 16

Рослини, що ростуть на певній території, пристосувавшись до клімату, рельєфу, геологічної будови, тощо утворюють.....

варіанти відповідей

рослинні угруповання

скупчення рослин

біологічні системи

системи життя

Запитання 17

Визначте рослинні угруповання України

варіанти відповідей

лісові

степові

лучні

болотні  

Запитання 18

У якому рослинному угрупованні одночасно можуть рости листопадні і вічнозелені рослини

варіанти відповідей

широколистий і мішаний ліси

хвойний ліс

мішаний ліс

штучні луки

Запитання 19

Визначте ознаки, які характерні для степу:

варіанти відповідей

ростуть трав’янисті рослини

домінують деревні рослини

переважають злаки 

переважають лілійні

Запитання 20

Болото-це дуже зволожена територія, на якій можуть рости:

варіанти відповідей

сфагнум

осока

очерет

дуб

Запитання 21

Оберіть теплолюбні рослини:

варіанти відповідей
Запитання 22

Із запропонованих рослин оберіть світлолюбні:

варіанти відповідей

сосна

ялина

береза

бузок

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест