Узагальнення з теми «Різноманітність рослин»

Додано: 22 травня 2022
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 291 раз
12 запитань
Запитання 1

Ризоїди - це...

варіанти відповідей

орган прикріплення мохів до грунту чи каменів

орган транспортування води до тіла рослини

орган руху рослини

орган дихання рослини

Запитання 2

Квіткові рослини поділяються на два класи:

варіанти відповідей

однодольні і дводольні

голонасінні і покритонасінні

хрестоцвіті і складноцвіті

злакові та пасльонові

Запитання 3

Визначте ознаку притаманну лише покритонасінним:

варіанти відповідей

здатні утворювати насіння;

здатні формувати плоди;

мають лише мичкувату кореневу систему;

здатні до фотосинтезу.

Запитання 4

Укажіть найважливішу ознаку, за якою можна точно встановити приналежність рослини до однодольних чи дводольних:

варіанти відповідей

тип кореневої системи;

тип жилкування;

забарвлення квіток;

кількість сім'ядоль в насінині.

Запитання 5

За допомогою яких структур здатні розмножуватися мохи, хвощі, плауни?

варіанти відповідей

квітки

плодів

насіння

спор

Запитання 6

Зазначте групу рослин, до якої належать пшениця, ячмінь, жито, рис, кукурудза:

варіанти відповідей

плодові культури;

овочеві культури;

зернові культури;

ягідні культури.

Запитання 7

Оберіть рослини,що відносяться до відділу Покритонасінні

варіанти відповідей
Запитання 8

Оберіть рослину, яка належить до овочевих:

варіанти відповідей
Запитання 9

Представником бурих водоростей є

варіанти відповідей

улотрикс

хлорела

спірогіра

ламінарія

Запитання 10

Два види пагонів (спороносний та фотосинтезуючий) утворюють

варіанти відповідей

Хвощі

Папороті

Мохи

Плауни

Запитання 11

Необхідною умовою для статевого розмноження зозулиного льону є наявність:

варіанти відповідей

повітря

сонця

води

добрив

Запитання 12

Гаметофіт - це... покоління

варіанти відповідей

статеве

нестатеве

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест