Тіло павука складається з таких відділів: ...
Мезоглея - це...
Встановіть послідовність стадій перетворення комах із неповним перетворенням.
Оберіть зображення жалких.
Оберіть ознаки, які властиві організму, зображеному на фото.
Оберіть правильні твердження, що стосуються організму, зображеного на фото.
Оберіть правильні твердження, які стосуються організму, зображеного на фото.
Оберіть правильні твердження, які стосуються організму, зображеного на фото.
Які функції виконують жалкі клітини у Кишковопорожнинних (Жалких)?
Тіло комах складається з...
До павукоподібних належать...
Оберіть твердження, що характеризують роль комах у природі.
Виберіть з переліку ознаки Членистоногих.
Який головоногий молюск має розвинену черепашку?
Укажіть назву системи органів кільчастих червів, що представлена на малюнку.
Оберіть ознаки, притаманні представникам класу Ракоподібні.
Безхребетні тварини - це тварини, ...
Оберіть характерні ознаки губок.
Основними групами Членистоногих є...
Оберіть малюнок, де зображено розвиток комах з повним перетворенням
Яку назву мають ротові кінцівки павуків?
Роль павутини для павуків: ...
Учні й учениці досліджували роль двостулкових молюсків у екосистемі моря. Взяли два акваріуми, набрали в кожен однакову кількість морської води. Акваріум № 1 залишили лише з водою. В акваріум № 2 помістили кілька десятків устриць. Щодня проводили спостереження і фіксували зміни кольору/прозорості води. На 10-й день зробили фото.
Виберіть гіпотезу (або гіпотези), яку учні й учениці можуть перевірити цим дослідженням.
Група учнів готує довготривалий науково-дослідницький проєкт «Роль дощових червів у процесах ґрунтоутворення». Установіть правильну послідовність дій учнів.
А. Узагальнення результатів дослідження.
Б. Збір інформації про ґрунтоутворення.
В. Забір ґрунту, опалого листя, піску та червів.
Г. Постановка проблеми.
Д. Вибір обладнання та створення умов для проведення експерименту.
Е. Презентація результатів проєкту.
Є. Ведення спостережень за процесами життєдіяльності червів.
Ж. Створення середовища для життя червів у прозорій ємності.
Розгляньте цикл розвитку ехінокока. Виберіть твердження, яке НЕ відповідає профілактиці зараження цим паразитом.
Утворіть пари між зображенням безхребетної тварини та її значенням у житті людини.
А. Використовують здавна в медицині.
Б. Спричиняє шкірні захворювання людини.
В. Використовують для виробництва шовку.
Г. Використовують для виготовлення прикрас.
Д. Шкодить на присадибних ділянках і городах.
Розгляньте малюнки комах. Виберіть твердження, які характерні для комахи 1 та для комахи 2.
А. Живе в наземно-повітряному середовищі.
Б. Живе у воді.
В. Живе в ґрунті.
Г. Запилює квіти.
Д. Їсть підземні частини овочевих культур у ґрунті.
Е. У циклі розвитку присутня стадія лялечки.
Є. Має риючі кінцівки.
Ж. Має збиральні кінцівки.
З. Має гризучий ротовий апарат.
И. Має сисний ротовий апарат.
І. Живиться нектаром.
Учителька запропонувала учням і ученицям провести дослідження домашніх колекцій мушель молюсків. Світлана, Яна й Таня об’єднали свої мушлі, що збереглися в них від різних поїздок, а Янин тато, який має акваріум, зробив світлину з мушлями на піску так, ніби це – морське узбережжя.
Оберіть правильні твердження.
Оберіть ознаки, притаманні представникам класу Комахи.
Оберіть ознаки, притаманні представникам класу Павукоподібні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома