Зв'язані за змістом речення утворюють...
Текст складається з 3-х частин:
До тексту можна дібрати...
Текст можна поділити на...
Текст, у якому хтось або щось описується називається...
Текст, у якому про щось розповідається це...
Щоб не повторювати одне й те саме слово в тексті, його замінюють...
Визнач послідовність речень так, щоб утворився текст.
1. Вони дружно почали ліпити хатку.
2. Навесні повернулися ластівки.
3. У гніздечку з'явились ластів'ята.
4. Своїм щебетанням пташенята зустрічають сонечко.
Прочитай текст. Вибери найбільш вдалий заголовок.
Ось і літо. Стало тепло й сонячно.
Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на ній? Ніби їх майстер вималював.
Калина — чудова рослина. Люблять її в Україні. Це наш народний символ і краса.
Визнач тип тексту:
Годинник показує час. На циферблаті написані цифри. Від цифри до цифри рухаються дві стрілки. Одна стрілка маленька, друга - велика. Маленька стрілка показує години, а маленька - хвилини.
Прочитай і знайди зайве речення. Познач його.
Ромашка - ніжна квітка.
Її голова, наче маленьке жовте сонечко з білосніжними промінцями. Листя - прозоре зелене мереживо. Катруся читає книжку.
Яка чудова квітка!
Вибери план, який відповідає тексту.
Ось і завітала чарівниця-осінь.
Дерева у саду стали жовто-багряними. Деякі вже скинули багряне листя та стоять голі, а на них виблискують соковиті яблука.
Осінь можна назвати художницею,бо вона барвисто розмальовує наші сади.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома