Як називалася політика польського уряду, що була спрямована на якомога швидшу асиміляцію українців?
Добровільне об’єднання власників з метою спільного ведення господарства називають:
Як називали польських колоністів на західноукраїнських землях?
Татарбунарське повстання відбулося у:
Західноукраїнські землі наприкінці 1920-х років перебували під владою:
За рішенням Центральної руської ради 1919 р. Закарпаття увійшло до
складу:
Хто був автором теорії «інтегрального націоналізму»?
Головою автономного уряду з 27 жовтня 1938 р. Підкарпатської Русі
став:
Політичний статус Західної України в 1920–1930-ті рр. характеризувався:
Наслідком антирумунського Татарбунарського повстання вважають:
Політика «румунізації» мала на меті: (дві відповіді)
Головою Українського національно-демократичного об’єднання був:
Розташуйте події у хронологічній послідовності:
А) створення УНДО
Б) вбивство у Роттердамі керівника ОУН Є. Коновальця
В) створення Української військової організації
Г) входження Закарпаття до складу Чехо-Словаччини
Розташуйте в логічній послідовності етапи проголошення незалежності Карпатської України:
А) зміна назви Підкарпатська Русь на Карпатську Україну;
Б) проголошення незалежності Карпатської України;
В) надання автономії Підкарпатській Русі;
Г) початок окупації Закарпаття угорськими військами.
Співвіднесіть дати з подіями.
1) Жовтень 1920 р. а) здобуття незалежності Карпатської України;
2) жовтень 1924 р. б) виникнення Української військової організації;
3) лютий 1929 р. в) створення Автономної Молдавської СРР;
4) березень 1939 р. г) створення Організації українських націоналістів;
д) убивство в Роттердамі керівника ОУН Є. Коновальця.
Співвіднесіть поняття з їх визначеннями.
1) Еміграція
2) Денаціоналізація
3) Дискримінація
4) Пацифікація
а) повернення націоналізованого державою майна колишнім власникам;
б) виїзд за межі країни, зумовлений економічними,політичними або особливими причинами;
в) штучне обмеження або позбавлення прав чи переваг;
г) поділ землі на дрібні ділянки;
д) урядова політика, спрямована на утихомирення, запроваджений насильницькими методами національних меншин
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома