Узагальнення з теми «Зв*язок організму із зовнішнім середовищем. Сенсорні системи. Вища нервова діяльність». Контрольна робота № 2.

Додано: 19 квітня 2021
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 93 рази
12 запитань
Запитання 1

Якою цифрою позначена завитка?

варіанти відповідей

1

2

4

7

8

Запитання 2

Визначте орган рівноваги:   

варіанти відповідей

завитка;


сітківка;

вестибулярний апарат;  

євстахієва труба

Запитання 3

Вкажіть частину язика, де розташовані рецептори, які розрізняють смак кислого:

варіанти відповідей

на кінчику;

на корені;  

по краях;  

на корені та краях.

Запитання 4

Визначте частку мозку, де розташована зорова зона:      

варіанти відповідей

скронева ; 

 потилична;  

тім’яна ; 

лобна.

Запитання 5

Укажіть вид рецепторів, до яких належать рецептори смаку та нюху:

варіанти відповідей

механорецептори;   

терморецептори;  

фоторецептори;

 хеморецептори.

Запитання 6

.Фоторецептори це:

варіанти відповідей

пігментні клітини,   

колбочки,

палички,  

гангліозні клітини.

Запитання 7

Визначте, за допомогою чого відбувається нервова регуляція:

варіанти відповідей


рефлексів;  


гормонів;

лімфи та крові; .

міжклітинної речовини.

Запитання 8

Довгі відростки нейронів – це:

варіанти відповідей

дендрити   

нефрити

аксони    

синапси

Запитання 9

До умовних рефлексів належать:

варіанти відповідей

Дихальні

 їзда на велосипеді

поведінка на уроці

 чхання

Запитання 10

Які з даних визначень є назвами типу темпераменту?

варіанти відповідей

 холерик

сангвінік

меланхолік

флегматик

всі відповіді правильні

Запитання 11

Безумовні рефлекси мають такі особливості:

варіанти відповідей

є спадковими

 являються основою для інстинктів

набуті індивідуальні реакції

є однаковими для всіх представників виду

дозволяють вижити одразу після народження

Запитання 12

Виберіть прізвище вчених, які започаткували вчення про ВНД

варіанти відповідей

 І.М. Сєченов

І.П. Павлов 

 К. Лінней


М. Аносов

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест