Узагальнення за розділом VI «Повсякденне життя і культура у другій половині XX — на початку XXI ст.».

Тест виконано: 548 разів
22 запитання
Запитання 1

Науково-технічна революція -

варіанти відповідей

спосіб збільшення обсягів виробництва внаслідок кількісного приросту таких факторів виробництва, як трудові ресурси, фінанси, машини, верстати, устаткування, сировина.

метод господарювання, що поєднує централізоване керівництво з господарською самостійністю підприємств у використанні фінансів і реалізації готової продукції.


процес докорінних якісних змін у техніці та технології виробництва, організації праці, пов'язаний із перетворенням науки на безпосередню продуктивну силу суспільства.

зростання обсягів виробництва за рахунок впровадження досягнень технічного прогресу, підвищення якості трудових ресурсів, форм організації виробництва.

Запитання 2

Яке поняття відповідає визначенню?

Узагальнююча назва стилів, напрямів у культурі, що призначені для широких мас населення. Індустріально-комерційна форма виробництва і розповсюдження духовних благ за допомогою засобів масової комунікації.

варіанти відповідей

Елітарна культура

Кітч

Масова культура

Антикультура

Запитання 3

 У роки науково-технічної революції в СРСР її досягнення впроваджувалися переважно у

варіанти відповідей

виробництво товарів масового споживання

розвиток сільського господарства

розвиток воєнно-промислового комплексу

розбудову транспортної мережі

Запитання 4

Яка держава першою організувала пілотований політ на Місяць?

варіанти відповідей

США

Японія

СРСР

Китай

Запитання 5

У квітні 1961 р. перший орбітальний політ навколо Землі здійснив:


варіанти відповідей

Н. Армстронг

Г. Титов

Ю. Гагарін

Е. Олдрін

Запитання 6

Під впливом НТР (4)

варіанти відповідей

зросла кваліфікація робітників

зростав рівень підготовки працівників

зростав рівень оплати працівників

 зростав рівень життя працівників

 зменшувався рівень оплати працівників

зростав рівень безробіття

знижувався рівень життя працівників

Запитання 7

Комплекс змін в сільському господарстві країн, що розвиваються, мали місце в 1940-х — 1970-х роках і привели до значного збільшення світової сільськогосподарської продукції, це

варіанти відповідей

сільськогосподарська революція

селянська революція

фермерська революція

зелена революція

Запитання 8

Суспільні відносини, зорієнтовані на масове споживання матеріальних благ і формування відповідної системи цінностей, це

варіанти відповідей

суспільство споживання

індустріальне суспільство

масова культура

постіндустріальне суспільство

Запитання 9

Зростання значення міст у розвитку суспільства, яке супроводжується ростом і розвитком міських поселень, це

варіанти відповідей

еволюція

урбанізація

індустріалізація

демократизація

Запитання 10

Тенденції, які супроводжують розвиток сучасної освіти - це (виберіть три правильні відповіді)

варіанти відповідей

обов'язковість, доступність і масовість освіти

збільшення числа обов'язкових навчальних предметів у школах та університетах

застосування сучасних інформаційних технологій

 збільшення віку, з якого починається шкільна освіта

зменшення тривалості шкільного навчання

визначення якості освіти та моніторинг її стану

Запитання 11

Встановіть відповідність між митцем і галуззю культури.

1. Елвіс Преслі

2. Федеріко Фелліні

3. Сальвадор Далі

4. Бертольд Брехт


А Кіно

Б Живопис

В Архітектура

Г Музика

Д Театр

варіанти відповідей

 1-В; 2-А; 3-Б; 4-Г

1-Г; 2-А; 3-Б; 4-Д

 1-Г; 2-Б; 3-В; 4-Д

1-Д; 2-Г; 3-В; 4-Б

Запитання 12

Знаменита четвірка музикантів, яка з’явилася у 60-х рр. ХХ ст., називалася:

варіанти відповідей

 «АББА»

 «Бітлз»

 «Мотлі Крю»

  «Квін»

Запитання 13

Напрям і метод у мистецтві повоєнного періоду, що вимагав «правдивого» художнього відображення дійсності, яке мало відповідати ідеології й політиці правлячої партії в СРСР

варіанти відповідей

«Соціальний модернізм».

«Соціалістичний реалізм»;

«Соціальний реалізм»

«Соціалістичний модернізм»;

Запитання 14

Суспільство, у якому зростає значення виробництва, розподілу та використання інформації.


варіанти відповідей

Інформаційне

Цивілізоване

Індустріальне

Виробниче

Запитання 15

Система виробництва в умовах постіндустріального суспільства зорієнтована на:

варіанти відповідей

задоволення потреб людини 

майнову нерівність

гонку озброєнь

забезпечення існування держави

Запитання 16

Завдяки чому людство зможе подолати численні екологічні проблеми, які стали одним із наслідків індустріалізаціі? (3)

варіанти відповідей

Безвідходні технології 

Урбанізація

Відновлювальні джерела енергіі 

Дотримання екологічних норм

Ядерний потенціал

Освоєння космосу

Запитання 17

Визначте негативні риси глобалізації (3):

варіанти відповідей

світові війни 

обмін культурними здобутками

масштабні економічні кризи

використання передових технологій

використання зброї масового знищення 

нанотехнології

Запитання 18

Вкажіть три ознаки науково-технічної революції:

варіанти відповідей

переxід від мануфактурного виробництва до фабричного

перетворення науки на безпосередньо продуктив­ну силу.

автоматизація та компютеризація виробництва

початок застосування меxанізаціі та теxнологій у сільському господарстві

зародження та розвиток ринковиx відносин

освоєння космосу

Запитання 19

Напрям у мистецтві, образність якого ґрунтується на кольорі, лінії, формі та текстурі, а не на мотивах, запозичених із навколишньої реальності?

варіанти відповідей

Функціоналізм

Абстракціонізм

Поп-арт

Постмодернізм

Запитання 20

Країна, де у ХХІ ст. сталася техногенна аварія, подібна до аварії на Чорнобильській АЕС, - це:

варіанти відповідей

Китай

Японія

США

Росія

Запитання 21

Світове лідерство в кінематографі, принаймні за кількістю знятих фільмів і їх різноплановістю, належить ...

варіанти відповідей

США

Італія

Індія

Німеччина

Запитання 22

Створене комп’ютерними засобами тривимірне середовище, з яким може взаємодіяти людина; візуальні та звукові ефекти, що занурюють глядача в уявний світ «за екраном» -

варіанти відповідей

кітч

 антикультура

віртуальна реальність

 масова культура

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест