В битві під Могачем турецьке військо розгромило:
Хто в Османській імперії носив титул халіфа?
За якого правителя Османська імперія досягла найбільшої могутності?
Турецька культура в XVI - XVII століттях розвивалася під впливом:
Про кого йдеться у тексті:
"Відомий грецький архітектор, перебував на службі в турецького султана Сулеймана І. За своє життя збудував понад три сотні споруд- мечеті, лікарні, мости, фортеці, палаци, мавзолеї та ін.".
Що об'єднує події 1529 року та 1683 року в історії Османської імперії?
Кого в Османські імперії називали "яничарами"?
На території якої держави діяли повстанські загони гайдуків?
У результаті якої події Польща і Литва об'єдналися в Річ Посполиту?
Багатопрофільне господарство, у якому вся земля належала пану та яке базувалося на праці селян, що відробляли панщину:
Об'єднання католицької та православної церков, утворення уніатської греко-католицької церкви, що була підлеглою Риму - це результат:
З якою метою створювались фільваркові господарства в Речі Посполитій?
Яка форма правління була проголошена в Речі Посполитій?
Діяльність якої організації є проявом Контрреформації в Речі Посполитій?
Що таке "самодержавство"?
Земський собор - це:
Доба "Смутних часів" Московської держави припадає на такі роки:
Впізнай особу за описом:
"Спирався на допомогу польських магнатів, які сподівалися поширити свій вплив на Московію. Зібравши в Україні 4-тисячну армію, більшу частину якої складали козаки, він рушив на Москву. Саме завдяки підтримці запорозьких козаків ........ захопив Москву та посів престол під ім’ям царя ..... Івановича".
Хто започаткував правління династії Романових у Московській державі?
Який православний храм зображено на фото?
У період правління якого московського царя існувала "опричнина"?
Яку назву в історії отримала війна між Швецією та Москвою за панування в Балтійському морі?
Як називається перший природничий музей в Росії?
Співвіднесіть діяча та країну:
1. М. Коперник.
2. М. Сінан.
3. Никон.
А) Московське царство.
Б) Річ Посполита.
В) Туреччина.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома