Узагальнення за темою: "Усе має минуле"

Додано: 15 травня 2020
Предмет: Історія України, 5 клас
Тест виконано: 135 разів
20 запитань
Запитання 1

Що було основою господарювання у первісних людей?

варіанти відповідей

Збиральництво

Риболовля

Полювання

Землеробство

Скотарство

Запитання 2

У яких роках комп'ютерні технології в Україні почали стрімко розвиватись?

варіанти відповідей

1970-х роках

1960-х роках

2000-х роках

Запитання 3

У яких століттях відбулася поява справжнього міського життя на території сучасної України пов'язаного з переселенням на ці землі греків?

варіанти відповідей

У 8-4 ст до н.е

У 8-6 до н.е

У 8-6 н.е

Запитання 4

Хто заснував першу школу у 989 р.?

варіанти відповідей

Володимир Великий

Ярослав Мудрих

Княгиня Ольга

Запитання 5

Ким був Юрій Котермак?

варіанти відповідей

Засновником Болонського та Краківського університетів

Князь Київської Русі

Ректором Болонського і професором Краківського університету

Запитання 6

Хто був засновником Харківського університету?

варіанти відповідей

Василь Каразін

Василь Острозький

Петро Могила

Запитання 7

За часів Ярослава Мудрого центром освіти і наукових знань став ?

варіанти відповідей

Успенський собор

Софіївський собор

Києво-Печерська лавра

Запитання 8

У якому столітті медицина почала швидко розвиватися ?

варіанти відповідей

17 ст.

19 ст.

18 ст.

Запитання 9

Хрещатик - це головна вулиця міста

варіанти відповідей

Харкова

Києва

Донецька

Львова

Запитання 10

Реальна подія минулого – це:




варіанти відповідей

історичний факт (дата)

історичне дослідження

історичний образ

історична особа

Запитання 11

Натуральне господарство - це:

варіанти відповідей

вид господарювання, коли надлишок продукції продають

вирощування та виготовлення необхідного для задоволення своїх потреб

обмін товарами

Запитання 12

Коли було скасовано кріпацтво на українських землях, котрі були у складі Російської імперії?

варіанти відповідей

1783 р.

1848 р.

1861 р

Запитання 13

 Співставте подію та рік, коли вона відбулася

1) 1951 р. А) автомобіль

2) 1891 р. Б) електричний трамвай

3) 1882 р. В) фнікулер

4) 1905 р. Г) телефонД) телебачення

варіанти відповідей

1А, 2В, 3Д, 4Г

1В, 2Г, 3А, 4Д

1Д, 2А, 3Г, 4В

1Г, 2Б, 3В, 4А

Запитання 14

Розставте події в хронологічній послідовності.

А) відкриття першої братської школи в Львові;

Б) видання друкованого підручника - "Буквар";

В) заснування Київського університету імені св. Володимира;

Г) створення фізкультурно-спортивної організації "Січ"

варіанти відповідей

Б,А,В,Г

А, Б, Г, В

В, Г,А, Б

Г, В, Б, А

Запитання 15

 Які слова можна використати під час розповіді про архітектурні пам'ятки Львова?

варіанти відповідей

Кам'яниця

Фунікулер

Площа Ринок

Андріївський узвіз

Ратуша

Будинок з химерами

Хрещатик

Запитання 16

Зростання старих і появу нових міст, а також збільшення численності міського населення називають

варіанти відповідей

Мегаполіс

Урбанізація

Місто-мільйонник

Запитання 17

Основним заняттям селян було

варіанти відповідей

Землеробство

Рибальство

Тваринництво

Бджільництво

Запитання 18

Петро Могила у 1632 р. заснував:

варіанти відповідей

Острозьку академію

Львівський університет


Києво-Могилянський колегіум 

Ніжинську гімназію

Запитання 19

Установи відповідність між поняттями та визначеннями до них.


1. Наука

2. Освіта

3. Праця


А Діяльність людини для задоволення власних потреб і благ шляхом використання засобів праці.


Б Цілеспрямована пізнавальна діяльність людей з отримання знань, умінь та навичок або щодо їх вдосконалення.


В Діяльність людини, спрямована на отримання нових знань про навколишній світ.

варіанти відповідей

1Б, 2В, 3А

1В, 2Б, 3А

31В, 2А, 3Б

Запитання 20

Оберіть правильну хронологічну послідовність подій:



варіанти відповідей

 ремесло, привласнювальне господарство, використання машин, відтворювальне господарство

 привласнювальне господарство, відтворювальне господарство, ремесло, використання машин


привласнювальне господарство, ремесло, відтворювальне господарство, використання машин

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест