Назви держав, до складу яких у 20-30-х рр. входили західноукраїнські землі:
Підсудні на «процесі 500» у 1925 р.:
Прочитайте уривок і вкажіть орган, про який йдеться у тексті:
«23 жовтня 1938 р. край нарешті отримав автономію. Автономний уряд спершу очолили москвофіли, але вони не дістали підтримки в суспільстві. До такого повороту подій були готові українофіли, лідер яких Августин Волошин і очолив новий крайовий кабінет».
Прочитайте рядки життєпису політичного діяча й вкажіть його.
«Роки життя-1891-1938. Народився поблизу Львова. Навчався на юридичному факультеті Львівського університету. Воював у Першій світовій війні в складі австрійської армії. У Києві в 1917 р. став одним із засновників і командиром Галицько-Буковинського куреня січових стрільців. У 1920 р. очолив УВО, а з 1929 р.-ОУН. Убитий московським агентом у Роттердамі».
Політика Румунії щодо Північної Буковини:
Сутність поняття «осадники»:
Вкажіть одну із програмних вимог ОУН:
Воєнізована організація, створена для охорони Закарпаття:
Навчальний заклад Галичини, в якому українці на початку 20-х рр. становили більшість:
Прочитайте факти біографії історичного діяча й вкажіть його.
«Роки життя-1874-1945. Народився в с. Келеничі на Закарпатті. Навчався на теологічному факультеті Ужгородського університету. У 1912-1938 рр. – директор учительської семінарії в Ужгороді. Президент Карпатської України. Помер у московській в’язниці».
Почитайте уривок і вкажіть край, про який йдеться в тексті.
«16 вересня 1924 р. в районі Татарбунар спалахнуло повстання, у якому брало участь близько 6 тис. осіб. 18 вересня 1924 р. проти повстанців було кинуто регулярні румунські війська. Бої тривали до 25 вересня і закінчилися поразкою повстанців».
Вкажіть правильне твердження.
Сутність утраквістичних шкіл:
Масові репресії щодо українського населення Галичини, здійснені польським урядом восени 1930 р., отримали офіційну назву:
Хто був автором теорії "інтегрального націоналізму"?
Війська якої країни в березні 1939 року окупували Карпатську Україну?
Які поняття слід використовувати, характеризуючи розвиток західноукраїнських земель у 1920-1930-ті рр.?
Герб якого державного утворення зображено на малюнку?
На початку 1920-х рр. польський уряд поділив територію країни на дві господарські зони: Польщу «А» та Польщу «Б». Що стало одним із наслідків такого кроку для соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель?
Коли була утворена Українська військова організація (УВО)?
Установіть послідовність подій.
А) Утворення ОУН.
Б) Окупація Закарпаття угорськими військами.
В) Здійснення польською владою політики пацифікації.
Г) Татарбунарське повстання.
Установіть послідовність подій.
А) Утворення Українського народно-демократичного об'єднання (УНДО).
Б) Проголошення державної самостійності Карпатської України.
В) Утворення Автономної Молдавської Соціалістичної республіки у складі УСРР.
Г) Визнання країнами Антанти входження Буковини до складу Румунії.
Установіть відповідність між країнами і подіями на українських землях у 1920-1930-ті рр.
1. Польща.
2. Румунія.
3. Чехословаччина.
4. УСРР (УРСР).
А) Проведення першого конгресу ОУН.
Б) Домінування русинського напрямку в національному русі краю.
В) Судовий процес над членами ОУН за вбивство міністра внутрішніх справ Б. Перацького.
Г) Проведення показового судового процесу над членами так званої "Спілки визволення України".
Д) Утворення В. Залозецьким Української національної партії.
Установіть відповідність.
1. Осадництво.
2. Пацифікація.
3. Політична еміграція.
4. Русинство.
А) Визнання чи підтвердження законності прав чи повноважень.
Б) Політика польської влади на західноукраїнських землях, спрямована на придушення виступів корінного населення за допомогою поліції та військ.
В) Зміна місця проживання з політичних причин.
Г) Політика польської влади на західноукраїнських землях, спрямована на заселення їх польськими колоністами.
Д) Течія на Закарпатті про окремішність місцевого населення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома