Узагальнення знань, умінь, навичок з "Обслуговуючої праці"

Додано: 7 червня 2023
Предмет: Трудове навчання, 9 клас
Тест виконано: 1 раз
10 запитань
Запитання 1

Перед початком практичних завдань треба повторити:

варіанти відповідей

правила безпечної праці

послідовність виконання виробу

послідовність зображення виробу

послідовність виконаних вправ

Запитання 2

Класифікація походження волокон для виготовлення тканини

варіанти відповідей

вовна, бавовна, капрон, нейрон, анод

натуральне і хімічне

рослинне і тваринне

натуральне і синтетичне

Запитання 3

Обрати вірну відповідь щодо видів техніки вишивання гладдю

варіанти відповідей

поверхнева-нашивна, прозоро-лічальна

подвійна та однобічна

 пряма, коса, лічильна, гладь за контурами рисунка.

проста, складна, об'ємна

Запитання 4

Відтвори послідовний ланцюг конструкторської діяльності над проектом


варіанти відповідей

складання ескізного малюнка остаточного варіанту виробу;

вироблення ідей та варіантів;

виконання ескізів деталей проектованого виробу;

вибір конструкційних матеріалів;

розробка технологічної послідовності виготовлення виробу;

Запитання 5

Що називають технологічною послідовністю виготовлення виробу.

варіанти відповідей

Щоб створити будь-який виріб необхідно зобразити порядок його виготовлення. Для швейних виробів порядок виготовлення ( пошиву та оздоблення).

Щоб створити будь-який виріб необхідно прописати порядок його виготовлення. Для швейних виробів порядок виготовлення ( пошиву та оздоблення).

Щоб створити будь-який виріб необхідно замалювати порядок його виготовлення. Для швейних виробів порядок виготовлення ( пошиву та оздоблення).

Щоб створити будь-який виріб необхідно знати порядок його виготовлення. Для швейних виробів порядок виготовлення ( пошиву та оздоблення).

Запитання 6

На якому зображенні показано вив'язування стовпчика без накиду

варіанти відповідей
Запитання 7

Знайди вірний запис Панчішного в'язання

варіанти відповідей

1 ряд: * 1 лицьова, 1 виворітна *;

2 ряд: * 1 виворітна, 1 лицьова *.

Перший ряд пров'яжем лицьовими петлями, другий (виворітний) - виворітними петлями, третій, як перший, четвертий, другий і тощо

1-й ряд: 2 лицьові, 2 виворітні. Повторюємо до кінця ряду.

2-ряд: по малюнку, як дивляться петлі, над лицьовими петлями в'яжемо лицьові, над виворітними-виворітні.

1-й ряд: 1 лицьова, 1 виворітна, 1 лицьова і так до кінця ряду, чергуючи петлі.

2-й ряд: по малюнку, тобто як дивляться петлі. Якщо ви закінчили лицьовий, то з виворітного боку починаємо з виворітного.

Запитання 8

. За якими ознаками можна відрізнити одяг різних стилів

варіанти відповідей

Вибираючи стиль одягу для конкретної ситуації, завжди необхідно усвідомлювати, яке враження потрібно справити, якої мети досягти. 

Вибір стилів в одязі має бути обґрунтований активними видами життєдіяльності людини

Стиль одягу створюють із використанням певного силуету, кольору, фактури тканини, принтів, фурнітури, деталей обробки, аксесуарів, взуття, різноманітних поєднань. 

Стиль одягу — певна акцентованість ансамблю (костюма в широкому сенсі), продиктована віком, статтю, професією, соціальним статусом, належністю до субкультури, особистим смаком людини, епохою життя суспільства, національністю, релігійною належністю, доречністю, функційністю, способом життя та індивідуальними особливостями.

Запитання 9

Вірно визнач п’ять основних типів жіночої фігури:

варіанти відповідей

«груша» (або «трикутник»); «яблуко», «пісковий годинник», «прямокутник» і «перевернутий трикутник» (або «Т»). 

«трикутник»; «ананас», «пісковий годинник», «прямокутник» і «перевернутий трикутник» (або «Т»). 

«трикутник»); «чорирьохкуткик», «годинник», «прямокутник» і «перевернутий трикутник» (або «Т»). 

«хурма» (або «трикутник»); «яблуко», «маятник», «прямокутник» і «перевернутий трикутник» (або «Т»). 

Запитання 10

Особливості етнічного стилю:

варіанти відповідей

по-перше, це простота крою та зручність у носінні;

по-друге, це використання натуральних тканин.

по-перше, це простота крою та зручність у купівлі;

по-друге, довговічність. 

по-перше, це простота крою та зручність у носінні;

по-друге, це використання натуральних тканин, які відрізняються довговічністю та комфортом. 

по-перше, це простота крою та зручність у пранні;

по-друге, це використання натуральних тканин,які відрізняються комфортом. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест