1. Назвіть біологічні системи, які перебувають на клітинному рівні організації:
2. Зазначте органели, спільні для клітин прокаріотів та еукаріотів:
3. За наявності репродуктивного бар’єра відбувається:
4. Зазначте, чим ціанобактерії відрізняються від інших бактерій:
5. Назвіть організми, під час здійснення фотосинтезу яких не відбувається виділення кисню:
6. Визначте, чим справжні багатоклітинні тварини відрізняються від первинних багатоклітинних:
7. Зазначте структури, з якими пов’язана здатність ціанобактерій до фіксації атмосферного азоту:
8. Філогенетичне дерево демонструє:
9. Правильна послідовність виникнення трьох доменів живих організмів:
10. Паразит бактерій — це:
11. Зазначте, як називають усі можливі типи співіснування організмів різних видів в екосистемі:
12. Визначте, як називають тип симбіозу, за якого організми різних видів отримують взаємну користь:
13. Визначте, як називають фактори неживої природи:
14. Зазначте, як називають просторове та трофічне положення популяції певного виду в екосистемі:
15. Прикладом пристосування, що утворилося в результаті коеволюції, може слугувати:
16. Заказник від заповідника відрізняється тим, що:
17. Харчові ланцюги, що починаються з мертвих органічних залишків, називають:
18. Укажіть, як називають угруповання організмів, штучно створені людиною з метою отримання сільськогосподарської продукції:
19. Зазначте, що таке ноосфера:
20. Визначте, що собою становить ерозія ґрунтів:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома