Хто створив та експерементально довів вчення про умовні рефлекси ( дослід зі собакою)
Вища нервова діяльність базується на рефлексах
Мова належить
Інстинкт - сукупність :
Психофізіологічний процес, що забезпечує чуттєве відображення в мозку людини предметів і явищ навколишнього світу в їхніх зв'язках і відношеннях - це
Збереження і відтворення минулого досвіду
Чим людина відрізняється від тварин:
Пам'ять, яка виявляється у запам'ятовуванні образів, уявлень конкретних предметів, явищ, їхніх властивостей, наочно даних зв'язків між ними.
Вкажіть тип темпераменту за типом нервової системи — сильний, врівноважений, інертний.
Прикладом умовного рефлексу у дитини є:
Під час сну відбувається:(декілька варіантів)
Виберіть чотири типи темпераменту:
Специфічна форма спілкування ,озвучена думка, властива тільки людині-це:
Виберіть рефлекси, які належать до безумовних:
Природний періодичний функціональний стан організму людини, що характеризується вимкненням свідомості та зниженням здатності нервової системи відповідати на подразники-це:
Розрізняють чотири види пам'яті, оберіть їх:
Сукупність нервових процесів, що виникають у корі великого мозку на слова і позначені ними поняття-це:
Спосіб накопичення індивідуального досвіду в процесі взаємодії організму з середовищем-це:
Сукупність нервових процесів, що відбуваються у вищих відділах ЦНС, мають індивідуальний характер і забезпечують перебіг поведінкових реакцій людини-це:
Люди, які мають сильний, урівноважений тип нервової системи:
Увагу, яка залежить від нашої волі та свідомості називають:
Пам′ять почуттів:
Приклад умовного рефлексу:
Голод є :
Людину з яким типом темпераменту відображує фото?
Виберіть правильні твердження, що стосуються характеристики сну:
Під час якої фази сну спостерігаються яскраві та фантастичні за змістом сновидіння?
Хронотипи людей за характером добових ритмів:
Підлітки 12-18 років повинні спати:
Мовні центри, що контролюють запам’ятовування слів, формування мовних образів, розташовуються в:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома