Узагальнення знань за ІІ семестр

Додано: 2 квітня
Предмет: Природознавство, 6 клас
24 запитання
Запитання 1

 Прилад для отримання збільшеного зображення малих тіл

варіанти відповідей

телескоп

мікроскоп

бінокль

окуляри

Запитання 2

Система органів, яка керує і узгоджує роботу інших систем

варіанти відповідей

травна

дихальна

нервова

видільна

Запитання 3

Природоохоронна територія,на якій заборонена будь-яка господарська діяльність, туризм, збір рослин і полювання-це:

варіанти відповідей

заказник

національний парк

заповідник

ботанічний сад

Запитання 4

Завдяки життєдіяльності яких організмів молоко перетворюється на кефір, сметану, сир?

варіанти відповідей

вірусів

бактерій

водоростей

грибів

Запитання 5

. У класифікації організмів найменшою групою (одиницею класифікації) є:

варіанти відповідей

царство

клас

рід

вид

Запитання 6

Інформацію про навколишній світ сприймають і передають у головний мозок

варіанти відповідей

внутрішні органи

органи чуття

шкіра

системи органів

Запитання 7

Наука, що вивчає застосування процесів і явищ, що відбуваються в природі, для вирішення інженерних завдань називається

варіанти відповідей

генетика

кібернетика

біоніка

біотехнологія

Запитання 8

Постійні дії кожної людини, що допомагають зберігати природу, поліпшують екологічний стан планети- це

варіанти відповідей

екозвички

ековчинки

екодіяльність

екодії

Запитання 9

Набуття організмом людини нових ознак і властивостей має назву

варіанти відповідей

ріст

розвиток

формування

пізнання

Запитання 10

Продуманий розпорядок дій протягом доби і планування часу на їх виконання – це

варіанти відповідей

план роботи

графік

режим дня

спосіб життя

Запитання 11

До якого типу екосистем належить житло людини?

варіанти відповідей

природна

штучна

планетарна

місцева

Запитання 12

Яка з перелічених тварин має розвиток з перетворенням?

варіанти відповідей

рак

дощовий черв'як

горобець

метелик

Запитання 13

До мікроорганізмів належать:

варіанти відповідей

вірус грипу

інфузорія туфелька

амеба протей

гриб мухомор

дріжджі

підсніжник

Запитання 14

Назвіть компоненти харчового ланцюга

варіанти відповідей

розкладачі

збирачі

утворювачі

руйнівники

споживачі

перетворювачі

Запитання 15

Які органи входять до складу нервової системи:

варіанти відповідей

нерви

кістки

шкіра

головний мозок

судини

спинний мозок

Запитання 16

На здоров’я людини мають вплив такі чинники:

варіанти відповідей

стан довкілля

шкідливі звички

видове біорізноманіття

спосіб життя(режим дня)

теплий клімат

рельєф місцевості

Запитання 17

Укажіть штучні екосистеми

варіанти відповідей

вишневий садок

парк

ліс

соняшникове поле

степ

болото

Запитання 18

. Вкажіть чинники неживої природи, що впливають на організми

варіанти відповідей

температура

діяльність людини

вологість

освітлення

розмноження шкідників

Запитання 19

Що з перерахованого негативно впливає на навколишнє середовище

варіанти відповідей

розорювання степів

сортування сміття

вітрові електростанції

лісові пожежі

викиди газів транспортом

створення заповідників

Запитання 20

Які з перелічених природоохоонних територій є заповідниками?

варіанти відповідей

Асканія-Нова

Шацький

Карпатський

Чорноморський

Долина нарцисів

"Подільські Товтри"

Запитання 21

Установіть періоди розвитку людини у віковій послідовності , починаючи від народження.

варіанти відповідей

зрілий вік, дитинство, похилий вік, юнацький вік, період немовляти, підлітковий вік, старечий вік

період немовляти, дитинство, підлітковий вік, юнацький вік, зрілий вік, похилий вік, старечий вік

період немовляти, юнацький вік, дитинство, підлітковий вік, похилий вік, старечий вік, зрілий вік

дитинство, юнацький вік, зрілий вік, період немовляти, підлітковий вік, старечий вік, похилий вік

Запитання 22

Установіть правильну послідовність організмів у ланцюзі живлення

варіанти відповідей

Синиця, яструб, капуста, гусениця

Яструб, капуста, синиця, гусениця

Капуста, гусениця, синиця, яструб

Гусениця, яструб, капуста, синиця

Запитання 23

Даринка, Михайлик і Оленка розглянули схему, що ілюструє компоненти екосистеми і зв’язки між ними. Даринка сказала, що без утворювачів екосистема не може існувати. Михайлик зауважив, що чим більше буде різних споживачів, тим корисніше для інших груп організмів. Оленка відзначила, що розкладачі допомагають повернути поживні речовини в грунт. Хто з дітей правий?

варіанти відповідей

Даринка і Михайлик

Даринка і Оленка

Михайлик і Оленка

Всі праві

Запитання 24

Інформацію про навколишній світ сприймають і передають у головний мозок органи чуття. Діаграма показує, яку частку інформації ми отримуємо завдяки органам зору, слуху, дотику, нюху, смаку. Проаналізуйте діаграму і оберіть правильні твердження:

варіанти відповідей

Найбільше інформації людина отримує завдяки зору

Органи слуху, дотику, нюху і смаку разом дають у відсотках таку саму кількість інформації як і орган зору

Органи смаку, нюху і дотику разом дають у відсотках таку саму кількість інформації як і орган слуху

Найменше інформації про навколишній світ людина отримує завдяки органу смаку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест