Укажіть форму симбіозу, за якої відбувається взаємовигідне співжиття різних видів:
Визначте чинники впливу на організм сил неживої природи:
Визначте явище, коли організм одного виду оселяється в організмі іншого виду та завдає йому шкоди:
Сукупність взаємопов'язаних популяцій організмів, які взаємодіють між собою та з умовами середовища життя - це...
Наука, що вивчає взаємозв'язки організмів та їхніх угруповань між собою й умовами середовища життя - це...
Продуценти - це:
Виберіть правильну послідовність ланцюга живлення:
Між особинами однієї популяції можуть існувати взаємозв'язки:
Укажіть, до якого трофічного рівня у ланцюгах живлення належать організми-автотрофи:
Виберіть приклад, що ілюструє вплив на тваринні організми антропогенного чинника:
Яка форма симбіозу спостерігається між термітами та джгутиковими, які живуть у їхньому кишечнику та здатні розщеплювати клітковину?
На фото зображений:
Яка ланка у харчовому ланцюгу "водні рослини - карась - щука - бактерії гниття" є редуцентом?
Прикладом екосистеми є:
Природоохоронні території, створені для збереження видів організмів та виконання наукових досліджень:
Які території відносяться до природно-заповідного фонду України?
Червона книга - це список:
Побудуйте ланцюг живлення із запропонованих організмів:
1) синиця велика;
2) яблуня;
3) яблунева плодожерка;
4) яструб великий
За якою ознакою тварин заносять до Чорних списків?
Прикладами природної екоситеми є:(декілька відповідей)
Оберіть екологічні чинники
До чинників неживої природи належать...
Чинниками живої природи є
Оберіть типи взаємодії організмів в середовищі
Ланцюг живлення завжди починається з...
Мета створення Червоної книги -
Виберіть з переліку біосферні заповідники, які є на території України
Скупність особин одного виду, яка тривалий час мешкає певною мірою відокремлено від інших подібних угрупувань - це...
Укажіть представника продуцентів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома