В.Дрозд "Білий кінь Шептало"

Додано: 7 квітня 2021
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 68 разів
34 запитання
Запитання 1

Предки Шептала

варіанти відповідей

Були спортивними конями

Виступали в цирку    

Брали участь у спортивних подіях

Возили вантаж

Запитання 2

Змалку білий кінь полюбляв 

варіанти відповідей

Перебувати на самоті

Бути у табуні

Їсти соковиту траву

Випасатися на табуні

Запитання 3

 Мати розповідала Шепталу, коли той був малий, про

варіанти відповідей

Важке коняче життя

Його майбутню красу, силу і велич

Необхідність якісного харчування

Дідів і прадідів

Запитання 4

За Шепталову сваволю Степан називав його

  

варіанти відповідей

«ледачим зіллям»

«хитрим стрибунцем»

«лиходієм»

«старою клячею»

Запитання 5

Білий кінь не любив  

варіанти відповідей

Перевозити гній

Катати малих дітей у святкові дні

 Їздити до міста

Орати поле

Запитання 6

 На думку Шептала, головне, що дано білим коням, - це

варіанти відповідей

Спритність

Кмітливість

 Розум

Вміння поводити себе з людиною

Запитання 7

Шептало соромився   

варіанти відповідей

Власного походження

Своєї худої статури

Невміння тягати плуга

Упряжі

Запитання 8

Інші коні недолюблювали Шептала, бо він    

варіанти відповідей

Виявляв брикливий характер

Порозумівся зі Степаном

Намагався кусатися

Полюбив хлопця

Запитання 9

Вирвавшись на волю, кінь Шептало побіг   

варіанти відповідей

До лісу

Додому

Понад берегом річки

Вздовж проїжджої частини дороги

Запитання 10

Повернувшись додому після вільної прогулянки, Шептало став   

варіанти відповідей

Сірим

Білим

Вороним

Чорним

Запитання 11

Воля коню Шепталу пахла...

варіанти відповідей

вранішніми польовими росами.

настоєм лугових трав і молодого сіна

свіжим лісовим повітрям.

материнським молоком.

Запитання 12

Визначте рядок, у якому зазначено проблеми, порушені в оповіданні В. Дрозда «Білий кінь Шептало».

варіанти відповідей

Проблема знищення природних багатств, рідкісних рослин.

Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, питання дійсності та мрії.

Проблема збереження навколишнього середовища.

Проблема збереження деяких видів тварин.

Запитання 13

Щоб викликати прихильність конюха білий кінь Шептало...

варіанти відповідей

контролював молодих коней.

прикидався покірним, слухняним.

брався за найважчу роботу.

майже завжди був поруч зі Степаном.

Запитання 14

Яка мрія була у Шептала?

варіанти відповідей

Стати частиною колгоспної стайні.

Виступати на цирковій арені.

Повністю підкоритися Степанові.

Взяти участь у перегонах.

Запитання 15

Кінь забуває про все, окрім...

варіанти відповідей

глузування з нього хлопчика-пастушка.

мрії про циркову арену.

тремтливої ілюзії волі та влади.

відрази після водопою.

Запитання 16

Як вчинив Шептало після втечі?

варіанти відповідей

Повернувся гордовитим, викупаним, білим конем.

Повернувся викачавшись у бруді, щоб не відрізнятися від інших.

Примкнув до бродячого цирку.

Примкнув до дикого табуна.

Запитання 17

Стукіт копит коня порівнюється у творі із...

варіанти відповідей

рухом поїзда.

гуркотом на небі.

музичним тактом.

співом солов'я.

Запитання 18

Суперечливість образу коня Шептала з однойменного твору В. Дрозда пролягає в тому, що він...

варіанти відповідей

працьовитий, але тільки тоді, коли є в цьому необхідність.

добрий у душі, але жорстокий у своїй поведінці та вчинках.

має талант, здібності, але не знає, як себе реалізувати.

прагне до волі, бути особистістю і разом з тим із тим боїться виділятися, тому надає перевагу сірості.

Запитання 19

Образ Шептала символізує...

варіанти відповідей

роздвоєння особистості, деформація її в умовах хворого суспільства.

ставлення людини до виконання своїх обов’язків.

збереження природи.

зображення думок, настроїв, викликаних життєвими обставинами.

Запитання 20

Символом рабської покори, страху, пригнічення особистості є...

варіанти відповідей

батіг.

коні.

бригадне стовпище.

конюхи.

Запитання 21

Коли ще почував себе Шептало білим конем?

варіанти відповідей

Коли "пив" сонячний ранок.

Уже не чекав од життя ніяких радощів.

Коли насолоджував своє життя химерними надіями.

Коли згадував про своїх пращурів.

Запитання 22

Що нашіптував на вухо білому коневі коростявий мерин?

варіанти відповідей

Що впаде на суху землю, і земля застогне з розпуки.

Що стане після смерті могутнім дубом при дорозі.

Що поки ти в душі вільний, ти не раб, хоч і в оглоблях.

Що треба виконувати всі накази конюха.

Запитання 23

 Білий кінь схарактеризував себе    

варіанти відповідей

 Покірним і роботящим

Брикливим і жорстоким

Байдужим до всього

Принциповим і відповідальним

Запитання 24

1. Епіграфом до твору В.Дрозд вибрав слова

варіанти відповідей

Е.Ремарка

Р.Рільке

О.Пушкіна

П.Загребельного

Запитання 25

Дружиною Володимира Дрозда була...

варіанти відповідей

Ірина Жиленко

Юлія Солнцева

Ніна Бічуя

Марія Дрозд

Запитання 26

Очолював редакцію журналу...

варіанти відповідей

"Київ"

"Дніпро"

"Барвінок"

"Дзвін"

Запитання 27

Відомий за жанром....

варіанти відповідей

новели

роману

оповідання

повісті

Запитання 28

Який псевдонім вигадав собі для підпису творів?

варіанти відповідей

Сивенький

Сонцепоклонник

Дрозд

Семирозум

Запитання 29

Скільки кілометрів доводилось долати хлопцю, щоб дістатися до школи?

варіанти відповідей

9

10

8

4

Запитання 30

Володимир Григорович Дрозд народився на Чернігівщині...

варіанти відповідей

у сім'ї коваля

у родині кріпаків

у родині сільської інтелігенції

у сім'ї колгоспників

Запитання 31

Повернувшись додому після вільної прогулянки, Шептало став   

варіанти відповідей

Сірим

Білим

Вороним

Чорним

Запитання 32

 На думку Шептала, головне, що дано білим коням, - це

варіанти відповідей

Спритність

Кмітливість

 Розум

Вміння поводити себе з людиною

Запитання 33

Володимир Дрозд створив образ Шептала, використавши...

варіанти відповідей

метафору.

алегорію.

іронію.

гіперболу.

Запитання 34

На чому побудовані твори Володимира Дрозда?

варіанти відповідей

На спогадах про війну.

На аналізі його власного життя та душі.

На реальних історіях друзів письменника.

На роздумах про майбутнє України.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест