Епіграфом до твору В. Дрозд обрав слова:
Якої шкоди завдав підпасок коню?
Робота, яку не любив виконувати кінь
Якого кольору був Шептало, коли повернувся додому після вільної прогулянки?
Мати білого коня працювала у...
Вирвавшись на волю, Шептало побіг:
Предки Шептала були...
Чого соромився Шептало?
Коли кінь гидливо підбирав губи та весь зіщулювався, він проявляв...
Як білий кінь характеризував сам себе?
Змалку кінь Шептало прагнув...
Прочитайте уривок. «Шептало ступив кілька кроків, гепнувсь у грязюку і покотивсь по дорожній хлюпавці. Коли звівся на ноги, вже не був білим конем; до ранку земля підсохне, обсиплеться, і він стане таким же сірим, яким був досі»
Визначте, до якого композиційного елементу він належить ?
Образ Шептала символізує...
Суперечливість образу коня Шептала з однойменного твору В. Дрозда пролягає в тому, що він...
За що інші коні недолюблювали Шептала?
Прочитайте рядки ",,,Я на базар завтра не поїду, та й не переробився вдень, обурини возив. Інші, ледь розвидніється, до міста почимчикують, дати перепочинок треба" Ці думки належать
Установіть послідовність поданих уривків:
А "Шептало ступив кілька кроків, гепнувся у грязюку й покотився по дорожній хлюпавці"
Б "На мене вкаже, обов'язково на мене", - думав полохливо, про всяк випадок, щоб прикрість не була несподіваною..."
В "Хлопчак наблизився до загорожі й хвацько стрельнув батагом, аж луна покотилась од клуні, що на краю села"
Г "Хлопчак відсахнувся, у грізнім подиві занімів степан, а Шептало легко опустився на передні ноги, збив копитами сипкий пісок, перестрибнув рів і помчав..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома