Тест містить завдання за творами, вивченими в 6 розділі "Що краще: жити у віртуальній реальності — грі, кимось створеній, чи самому фантазувати, вигадувати світ, сповнений пригод і несподіванок? ".
Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Чумарна М. І., Пастушенко Н. М.). Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795.
Підручник: Коваленко Л. Т. Українська література : підруч. для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Л. Т. Коваленко, Н. І. Бернадська. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с.: іл.
Упізнай, кого зображено в уривку: "Сидить на стільці на підвищенні. Очі зав’язані хустиною. В одній руці — терези (примітивні ваги з бляшаними шальками на ланцюгах), у другій — великий кульок, з якого щось сиплеться, — так званий ріг достатку".
"За нерозумне і небезпечне поводження учнів з вогнем, а також за лінощі, небажання вчитися, погану поведінку, недбайливе ставлення до природи" учні були:
Хто з героїв прочитаних вами творів вживав слова "чілдрени", "капець"?
На яких тварин перетворилися Довгий, Злюкін і Малявка?
Лесика з твору В. Нестайка «Дивовижні події в шостому “Б”» вважають фантазером, тому що він
Твори «Дивовижні події в шостому “Б”» В. Нестайка та «Таємниця старої обсерваторії» О. Ільченка —
Твори В. Нестайка та О. Ільченка об’єднує тема
Таємниця старої обсерваторії полягає у можливості
Основна проблема твору «Таємниця старої обсерваторії» О. Ільченка
У творі "Дивовижні події в шостому "Б" автор порушує проблеми:
Які істоти загрожували знищити Юкеамоа?
Оленка, Влад і Філ подорожували за допомогою
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома