В/П Касир кв. Заключне тестування.

Додано: 6 грудня 2022
Предмет:
Тест виконано: 52 рази
24 запитання
Запитання 1

Розрізняють розташування вокзалів відносно приймально - відправочних колій:

варіанти відповідей

бічне, острівне

хмарне, дистанційне

тупикове, комбіноване

Запитання 2

Завдання та обов'язки касира квиткового:

варіанти відповідей

передавати інформацію про наявність квитків, посадочних талонів та інших провізних і перевізних документів що продаються в касі, складати касові звіти та звіти з продажу квитків

оформляти акти загальної форми та комерційні акти, ведення відомості витрат постільної білизни

оформляти і продавати квитки та перевізні документи за допомогою квитково-друкувальних машин термінальної апаратури автоматизованих систем, продажу й бронювання місць

Запитання 3

Особа, що відповідає за продаж і оформлення квитків та інших перевізних і проїзних документів пасажирам на транспорті:

варіанти відповідей

прийомоздавальник

квитковий касир

черговий по вокзалу

Запитання 4

Книга обліку бланків проїзних і перевізних документів форми:

варіанти відповідей

ФДУ-28

ФДУ-7

ФДУ -14

Запитання 5

Вимоги форми ЛУ-1 складаються з трьох частин: 

варіанти відповідей

вимоги, накладної та корінця

вимоги, відомості та корінця

вимоги, накладної та відомості

Запитання 6

Які з цих документів є бланками суворого обліку:

варіанти відповідей

бланк допоміжного документа

бланк звіту касира

бланк проїзного документа

Запитання 7

Після завершення зміни касир заносить у книгу форми ЛУ-8: 

варіанти відповідей

ПІБ касира який заступає на зміну та пароль

 

загальну суму виручки, отриману за зміну, і підтверджує правильність запису своїм підписом

час передачі зміни та кількість бланків звіту касира

Запитання 8

Звіт форми ФО-1 складається окремо за сполученнями:

варіанти відповідей

для поїздів дальнього сполучення. В звіт записуються проїзні документи, продані на поїзди в зоні обороту поїздів дальнього сполучення

для приміського сполучення. В звіт записуються квитки, продані на поїзди в зоні обороту приміських поїздів

для приміського прямого сполучення. В звіт записуються квитки, продані на проїзди в зоні обороту приміських поїздів з участю кількох залізниць або залізничних адміністрацій

Запитання 9

На термінальному устаткуванні АСК ПП УЗ забезпечена можливість:


варіанти відповідей

виконання квитково-касових операцій зі всіма видами проїзних документів у внутрішньодержавному та міждержавному сполученнях

оформлення квитків приміського сполучення

отримання різних видів інформаційних довідок, отримання звітних документів про роботу касира

Запитання 10

За функціональним призначенням термінали АСК ПП УЗ підрозділяються:


варіанти відповідей

термінали квиткових кас, термінали бюро замовлень, адміністративні термінали

диспетчерські термінали, довідкові термінали, службові термінали

банківські термінали



Запитання 11

Термінальне устаткування квиткового касира містить такі пристрої:


варіанти відповідей

монітор, клавіатуру, системний блок, модем зв'язку (не для всіх терміналів), друкувальний пристрій (принтер), ксерокс

монітор, клавіатуру, системний блок, модем зв'язку,

друкувальний пристрій (принтер), стабілізатор напруги


монітор, клавіатуру, планшет, друкувальний пристрій (принтер), стабілізатор напруги

Запитання 12

Що означають перші три цифри у кодуванні поїздів та ниток (001АА):


варіанти відповідей

заводський номер вагона

код станції

номер поїзда згідно з розкладом руху

Запитання 13

Де відображаються назви квитково-касових операцій:


варіанти відповідей

у верхньому рядку кожного діалогового вікна запиту на виконання роботи

у початковому звіті

на бланку проїзного документа

Запитання 14

Яка інформація відображається у діалоговому вікні «Головне меню можливих видів робіт»:

варіанти відповідей

номери бланків перевізних документів

назви квитково-касових операцій, дозволених для виконання на даному терміналі

номери бланків проїзних документів

Запитання 15

Запит на дозвіл виконувати квитково-касові операції:

варіанти відповідей

Реєстрація касира в системі

Початковий звіт

Пробний квиток

Запитання 16

Для реєстрації касиру необхідно заповнити поля, які позначені ключами:


варіанти відповідей

F- прізвище та ініціали касира

Р – початковий звіт касира

S – особистий пароль касира (при введенні пароля символи на екрані не відображаються)

Запитання 17

У діалоговому вікні "Замовлення на оформлення проїзних документів" касир заповнює параметри замовлення. З них «N»:

варіанти відповідей

найменування станції призначення

номер місця у вагоні

номер поїзда

Запитання 18

Після друку кожного проїзного документа, перед тим, як віддати його пасажиру, касир повинен обов'язково: 

варіанти відповідей

надрукувати допоміжний документ

порівняти номер бланка друкарської розмітки з номером, надрукованим на принтері у четвертому рядку проїзного документа


зробити ксерокопію останнього бланка ПД для звіту

Запитання 19

Погашення проїзного документа це:

варіанти відповідей

операція у системі з надрукованим проїзним документом, який вважається зіпсованим і не підлягає видачі пасажиру

операція у системі в якій проводиться переоформлення з дитячого на дорослий проїзний документ

операція у системі щодо оформлення звітів касира

Запитання 20

Погашенню підлягають проїзні документи:

варіанти відповідей

що мають нечіткий або неповний друк, зсув інформації, що друкується з термінала, відносно типографської розмітки бланка

що помилково оформлені (в результаті помилки касира або непорозуміння з пасажиром, що виявляється після друку проїзного документа)

що не мають серії та номера бланка

Запитання 21

У АСК ПП УЗ існують такі види операції повернення невикористаних проїзних документів:

варіанти відповідей

повне повернення сум проїзних плат і місць з невикористаних проїзних документів, що були оформлені та повертаються в касах, підключених до АСК ПП УЗ (Р20)

часткове повернення сум проїзних плат і місць з невикористаних проїзних документів, що були оформлені та повертаються в касах, підключених до АСК ПП УЗ (Р22)

неповне повернення сум проїзних плат і місць з невикористаних проїзних документів, що були оформлені та повертаються в касах, підключених до АСК ПП УЗ (Р29)

повернення сум проїзних плат з невикористаних проїзних документів, що були оформлені в касах, підключених до АСК ПП УЗ, а місця повернені в касах іншої залізничної Адміністрації (Р21)

повернення місць з невикористаних проїзних документів, оформлених через іншу систему із норми місць АСК ПП УЗ (Р26)

повернення сум проїзних плат і місць з невикористаних проїзних документів у разі переривання поїздки пасажиром на шляху прямування (Р24)

Запитання 22

Бронювання місць - це: 

варіанти відповідей

операція закріплення на підставі замовлення пасажира певної кількості місць з відстрочкою реалізації Замовнику на визначений термін

операція у системі з надрукованим проїзним документом, який вважається зіпсованим і не підлягає видачі пасажиру

операція введення даних для друку проїзних документів

Запитання 23

У діалоговому вікні «Оформлення за броня-замовленням» існує можливість використання функціональної клавіші F10, яка означає :

варіанти відповідей

ВИХІД. Після натиснення виконується перехід до діалогового вікна «Головне меню»

ПОГАШЕННЯ. Перехід до діалогового вікна «Замовлення на погашення проїзних документів»

ПОСЛУГИ. Перехід до діалогового вікна «Квитанції на послугу»

Запитання 24

Через ДТМ здійснюється оформлення проїзних документів у внутрішньодержавному та міждержавному сполученнях:

варіанти відповідей

у прямому напрямку 

від іншої станції

у поточному напрямку

у зворотному напрямку 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест