В. Шекспір "Ромео і Джульєтта"

Додано: 27 лютого 2021
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 179 разів
22 запитання
Запитання 1

Ромео належав до роду

варіанти відповідей

Монтеккі;

Капулетті;

Лоренцо.

Запитання 2

П'єса В.Шекспіра закінчується словами

варіанти відповідей

Сумніших оповідей не знайдете,

Ніж про любов Ромео і Джульєтти;

Ще доведеться вирішити нам,

Кого помилувать, кого скарати...

Даруйте нам недоліки пера,

Всі хиби виправить старанна гра.

Запитання 3

Прізвище головної героїні трагедії "Ромео і Джульєтта"

варіанти відповідей

Монтеккі;

Капулетті;

Бенволіо.

Запитання 4

 Противником міжусобиць і родової помсти у трагедії виступає 

варіанти відповідей

брат Лоренцо;

Князь Ескал;

граф Паріс.

Запитання 5

Причиною вигнання Ромео з міста стало

варіанти відповідей

звістка про таємне одруження з Джульєттою;

дуель з Парісом;

вбивство Тібальта.

Запитання 6

Ромео повернувся на Батьківщину, тому що

варіанти відповідей

хотів зізнатися у скоєному;

почув страшну звістку про смерть коханої;

його змусили батьки.

Запитання 7

"Вічні образи" Ромео і Джульєтти символізують

варіанти відповідей

 утілення самовідданого кохання;

 утілення героїзму і самопожертви;

утілення любові і поваги до батьків.

Запитання 8

Трагедія "Ромео і Джульєтта" була створена

варіанти відповідей

1595 року, І період, оптимістичний;

1602 рік, ІІ період, трагічний;

1610 року, ІІІ період, романтичний.

Запитання 9

Життя закоханих героїв обриваються

варіанти відповідей

він випив отруту, а вона застрелилася;

вони обоє отруїлися;

він випив отруту, а вона встромила собі в серце кинджал Ромео.

Запитання 10

Ромео Монтеккі вирішив відвідати свято в родині Капулетті

варіанти відповідей

побився об заклад з другом, що не побоїться піти у дім ворога;

щоб порозважатися;

щоб побачити там свою кохану Розаліну.

Запитання 11

Щоб не виходити заміж за Паріса, Джульєтта

варіанти відповідей

випиває отруту

вбиває себе кинджалом

випиває снодійне зілля

Запитання 12

  У склепі Капулетті Ромео бився

варіанти відповідей

з Меркуціо;

 з Балтазаром;

з Парісом.

Запитання 13

Причиною смерті Ромео та Джульєтти було

варіанти відповідей

 примхи долі;

 ворожнеча Монтеккі та Капулетті;

сильне взаємне кохання.

Запитання 14

Закохавшись у Ромео, Джульєтта стає :

варіанти відповідей

мудрою та рішучою;

веселою та закоханою;

щасливою.

Запитання 15

Ромео і Джульєтта познайомились

варіанти відповідей

на балу в домі Монтеккі;

на карнавалі в домі Капулетті;

на площі міста.

Запитання 16

Ідея трагедії

варіанти відповідей

непереможна сила кохання. Гармонія закоханих сердець повинна стати початком гармонії світу;

непереможна сила традицій і звичаїв дворянських сіией у епоху Відродження;

засудження прагнення дітей приймати рішення всупереч волі батьків.

Запитання 17

Тема трагедії

варіанти відповідей

засудження непокірності дітей батькам;

історія трагічного кохання Ромео і Джульєтти, сім’ї яких ворогують;

традиції і вірування європейців у епоху Ренесансу.

Запитання 18

Новаторство Шекспіра полягає в тому, що він 

варіанти відповідей

поєднав у творі елементи трагедії і комедії;

поєднав у творі елементи трагедії і драми;

засудив феодальний розбрат, ворожнечу;

підтримав феодальний розбрат, ворожнечу;

зобразив кохання як життєствердну основу людської природи, котра звеличує людину;

засудів непокірність Ромео та Джульєтти.

Запитання 19

Події трагедії "Ромео і Джульєтта " розгортаються у містах

варіанти відповідей

Вероні, Мантуї;

Венеції, Мантуї;

Венеції, Римі.

Запитання 20

Чи мала загибель закоханих сенс у житті?

варіанти відповідей

так, бо примирилися дві знатні родини, які давно ворогували;

так, бо всі тепер дізналися про чудове снодійне;

ні, бо у місті дозволили дуелі.

Запитання 21

У поєдинку на вулиці Верони був смертельно поранений

варіанти відповідей

Ромео;

Меркуціо;

Тібальт.

Запитання 22

Пам'яткою про кохання Ромео і Джульєтти у Вероні стануть

варіанти відповідей

трагедія про їхню любов;

пам'ятники із золота;

любов їхніх батьків.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест