В.Сухомлинський "Щоб кіт мишки не впіймав"

Додано: 17 березня
Предмет: Українська мова, 2 клас
12 запитань
Запитання 1

Як звати дівчинку?

варіанти відповідей

Оленка

Оля

Оксанка

Запитання 2

Про кого читала книжку мама?

варіанти відповідей

Про мишку

Про песика

Про кота

Про кізоньку

Запитання 3

Чому тремтіла мишка?

варіанти відповідей

Було холодно.

Було страшно.

Було темно.

Запитання 4

Чим закінчилася казка?

варіанти відповідей

Кіт упіймав мишку.

Мишка не встигла вскочити в нірку.

Мишка сидить у норі, а кіт - біля нори.

Кіт подружився з мишкою.

Запитання 5

Куди мама поділа книжку?

варіанти відповідей

Забрала з собою в кімнату.

Залишила на столі.

Поклала Олі під подушку.

Запитання 6

Про що думала Оля?

варіанти відповідей

- Це ж мама не дочитала мені казку, піду почитаю.

- Це ж казка недописана, потрібно придумати цікавий кінець.

- Це ж мишка в книжечці, вискочить, побіжить, а кіт її упіймає.

Запитання 7

Що зробила дівчинка?

варіанти відповідей

Взяла книжечку й сховала її в шафу, щоб кіт не впіймав.

Взяла книжечку й поклала її високо на шафу, щоб кіт не дістав.

Взяла книжечку й поклала її під подушку, щоб приснилася мишка.

Запитання 8

Граматична основа в реченні:


Маленькій Олі мама читала книжечку.

варіанти відповідей

Олі читала.

Читала книжечку.

Мама читала.

Запитання 9

Яка ілюстрація передає зміст твору?

варіанти відповідей
Запитання 10

Яке прислів’я поредає зміст прочитаного?

варіанти відповідей

Гладкий кіт мишей не ловить.

Коту смішки, а мишці - слізки

Подружилось з котом сало - відразу не стало.

Запитання 11

Що означає фразеологізм?


Гратися в кота й мишку.

варіанти відповідей

Бути спритним, бігати.

Бути нещирим, хитрувати.

Бути наляканим, сидіти.

Запитання 12

Чи сподобався тобі тест?

варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест