Оптимальні терміни проведення тромболізису при гострому трансмуральному ІМ
Найчастішою причиною смерті при гострому інфаркті міокарда є:
Найбільш частим ускладненням при гострому інфаркті міокарда є
Аневризма серця при гострому інфаркті міокарда діагностується при наявності
Інфаркт міжшлуночкової перегородки відображається в відведеннях
В яких відведеннях помітно інфаркт верхівки серця?
Яку первинну дозу аспірину необхідно призначити хворому з діагнозом гострий інфаркт міокарда?
Чоловік 59 років, скаржиться на біль в ділянці серця постійного характеру, підвищення температури. З анамнезу відомо, що 3 тижні тому захворів на гострий інфаркт міокарда. Об'єктивно: ЧСС - 86/хв., ритм правильний, ЧД - 18/хв., AT- 120/70 мм рт.ст. Над ділянкою серця вислуховується шум тертя перикарда, в нижніх відділах легень - ослаблене дихання. Аналіз крові: Л - 9,2х109/л, ШОЕ - 32 мм/год. На ЕКГ: динаміка відсутня. Який найбільш імовірний діагноз?
Яке ускладнення інфаркту міокарда у хворого на гострий інфаркт міокарда, якщо під час об’єктивного обстеження виявлено шкіру попелясто-сірого кольору, волога; пульс 112 уд/хв, АТ 75/60 мм рт. ст.; вислуховується ритм галопу; в легенях негучні вологі дрібнопухирчасті хрипи?
У хворого Н. в 5-й годині ранку з’явився напад сильного болю за грудиною, який супроводжувався кволістю, холодним потом. На ЕКГ – куполоподібний під’йом сегмента ST у відведеннях ІІ, ІІІ, avF, V5-V6. Після вщухання болю показники ЕКГ повернулись до норми. Який діагноз є найбільш імовірним?
Чоловік 45 років, скаржиться на інтенсивний біль за грудиною, що іррадіює в нижню щелепу, виникає в стані спокою, вночі, перебігає у вигляді серій тривалістю 10-15 хвилин. Під час больового нападу на ЕКГ реєструється підйом сегменту ST у відведеннях V3-V4. Ваш діагноз
Хворий К., 48 р., поступив з підозрою на інфаркт міокарда передньої стінки лівого шлуночка. Турбує задишка, Рs 110 ударів в хв, АТ 90/60 мм.рт.ст. Тони серця ослаблені. В нижніх відділах легень вологі хрипи. Назвіть цей стан.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома