Величини. Команда присвоювання

Додано: 26 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 12 разів
12 запитань
Запитання 1

Місце, де відбуваються події в середовищі Scratch - це...

варіанти відповідей

 Фон

Програма

Сцена

Арена

Запитання 2

Виконавець команд у середовищі Scratch - це...

варіанти відповідей

Спрайт


Персонаж

Скрипт

Запитання 3

Кнопка яка розпочинає дію:

варіанти відповідей
Запитання 4

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

набір комп'ютерних символів та знаків

команда у Скретч


послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

Запитання 5

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 6

а:=12 читається...

варіанти відповідей


змінній а присвоїти значення 12

константі а додали 12

а дорівнює 12

Запитання 7

Оберіть знаки, за допомогою яких встановлюється вказівка присвоювання

варіанти відповідей

=:

/=

:=

..=

Запитання 8

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Стала

Змінна

 Послідовна

Запитання 9

Як називається величина, значення якої не змінюється ?

варіанти відповідей

Константа

Змінна

Невизначена

Послідовна

Запитання 10

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей


ім'я

виконавця

значення

колір

Запитання 11

Як називається алгоритм, у якому всі його команди обов'язково виконуються в наведеному порядку і лише один раз?

варіанти відповідей

лінійний

складний

простий

Запитання 12

Ім'я величини може складатися з

варіанти відповідей

одного символу

одного або кількох символів

кількох символів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест