Величини. Команда присвоювання

Додано: 20 січня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 2866 разів
9 запитань
Запитання 1

Величина, значення якої не змінюється, називається...

варіанти відповідей

змінною

константою

Запитання 2

Величина, значення якої може змінюватися, називається...

варіанти відповідей

змінною

константою

Запитання 3

Який загальний вигляд команди присвоювання?

варіанти відповідей

<ім'я величини>=<значення або вираз>

<ім'я величини>:<значення або вираз>

<ім'я величини>:=<значення або вираз>

Запитання 4

Із чого може складатися ім'я величини?

варіанти відповідей

символ підкреслення

кілька великих літер

одна маленька літера

цифри

Запитання 5

Що використовують як знак присвоювання?

варіанти відповідей

:=

=:

:

=

Запитання 6

Що може бути значенням величини?

варіанти відповідей

ціле число

текст

спеціальне значення

дробове число

Запитання 7

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для даного спрайту - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Запитання 8

Ольга виконала команду х:=х+6 і отримала значення змінної х, яке дорівнює 12. Яке було значення змінної х перед виконанням цієї команди?

варіанти відповідей

5

6

7

Запитання 9

Виберіть команду присвоювання, яка змінить значення змінної х на значення змінної у

варіанти відповідей

х:=у

у:=х

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест