Величини. Команда присвоювання. Лінійні алгоритми та проєкти з величинами. (НУШ)

Додано: 9 березня
Предмет: Інформатика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Величина, значення якої може змінюватися, називається:

варіанти відповідей

змінною

константою

командою

сталою

виразом

Запитання 2

Величина, значення якої не змінюється, називається

варіанти відповідей

змінною

константою

сталою

виразом

Запитання 3

Серед наведених величин познач постійні величини

варіанти відповідей

Температура кипіння води

 Число π

Швидкість автомобіля

Сторона квадрата

Запитання 4

Який знак присвоювання можна використовувати

варіанти відповідей

=

+

*

@

Запитання 5

Кожна величина має

варіанти відповідей

команду

ім'я

значення

вираз

Запитання 6

Вкажи на змінні у виразі

С = 2 ⋅ π ⋅ r

варіанти відповідей

π

C

2

r

Запитання 7

Вкажи на імена величин у виразі:

P = 2 ⋅ (a + b)

варіанти відповідей

P

a

b

2

Запитання 8

Загальний вигляд команди присвоювання такий:

варіанти відповідей

<знак присвоювання> <ім’я величини> <значення або вираз>

<значення або вираз> <ім’я величини> <знак присвоювання>

<ім’я величини> <знак присвоювання> <значення або вираз>

<знак присвоювання> <значення або вираз> <ім’я величини>

Запитання 9

У команді присвоювання після знака присвоювання може міститися 

варіанти відповідей

значення

вираз

спрайт

буква

Запитання 10

Якщо серед команд тіла циклу є інші цикли, то такі фрагменти алгоритмів називають...

варіанти відповідей

вкладеними

лінійними

розгалуженими

Запитання 11

Яку команду використовують, коли кількість повторень тіла циклу відома ще до початку виконання команди циклу?

варіанти відповідей

цикл з передумовою

цикл з лічильником

цикл з післяумовою

розгалуженням

Запитання 12

Файл, створений у Scratch називають

варіанти відповідей

скрипт

спрайт

проєкт

документ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест