Величини. Команда присвоювання. Лінійні алгоритми та проєкти з величинами. Вкладені цикли з лічильником, змінні.

Додано: 18 березня
Предмет: Інформатика, 6 клас
8 запитань
Запитання 1

Величини використовуються для позначення спільних властивостей об’єктів. Кожна величина має: (обери 2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

ім'я

показник

значення

символ

Запитання 2

Щоб надати величині (змінній або сталій) певного значення, в алгоритмах використовують команду ...


варіанти відповідей

надання

присвоювання

розподілу

обчислення

Запитання 3

Величина, значення якої може змінюватися, називається змінною величиною, або просто змінною. А величина, значення якої не змінюється, називається ... або ... (обери 2 правильні відповіді) 

варіанти відповідей

незмінною

сталою величиною

константою

постійною величиною

Запитання 4

У середовищі Scratch 3 біля блока з іменем змінної розташовано прапорець. Якщо позначку цього прапорця встановлено, то 

варіанти відповідей

в лівому верхньому куті Сцени з’являється блок з іменем цієї змінної та її поточним значенням

змінну можна буде перейменувати

змінну можна буде видалити

змінну можна буде додати до коду Оператори

Запитання 5

Які команди необхідно додати до алгоритму у середовищі Scratch, щоб Рудий кіт намалював 4 п'ятикутника як на малюнку. (Оберіть дві правильні відповіді)

варіанти відповідей
Запитання 6

Якщо серед команд циклу є інші цикли, то такий фрагмент алгоритму називається ...

варіанти відповідей

циклами з передумовою

оберненими циклами

закладеними циклами

вкладеними циклами

Запитання 7

Скільки кіл намалює Рудий кіт у середовищі Scratch при виконанні алгоритму, що зображено на малюнку?

варіанти відповідей

4

3

120

1

Запитання 8

Щоб Рудий кіт у середовищі Scratch запитав значення змінної та присвоїв його, до алгоритму необхідно додати:

варіанти відповідей

Код Вигляди "говорити" і "подумати"

Код Датчики "запитати і чекати" та "відповідь"

Код Оператори "з'єднати" і "символ"

Код Звук "встановити ефект"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест