Величини в алгоритмах, розгалуження

Додано: 29 квітня
Предмет: Інформатика, 7 клас
15 запитань
Запитання 1

Повторення (цикл) - це така організація дій в алгоритмі, при якій:

варіанти відповідей

дії виконуються послідовно, одна за другою, без пропусків або повторень 

залежно від виконання або невиконання певної умови, виконується одна з двох послідовностей дій 

одна і та сама послідовність дій виконується кілька разів доти, поки виконується деяка умова

Запитання 2

В яких з наведених операторів циклу тіло циклу не виконається жодного разу?

варіанти відповідей

x = 10

while x%2 == 0:

   x = x/2

x = 10

while x < 10:

  x = x+1

x = 3

while x%2 == 0:

  x = x/2

x = 10

 while x <= 10:

  x = x+1

Запитання 3

Які з тверджень є правильними?

варіанти відповідей

Програма перевіряє умову циклу перед виконанням операторів тіла циклу 

Оператори тіла циклу виконуються доти, поки умова істинна

Якщо умова приймає значення False, керування переходить до наступного оператора 

Оператори тіла циклу виконуються доти, поки умова хибна 

Запитання 4

Яких значень набуде змінна b після виконання умовного оператора Іf, якщо a = 10? 

if a<5:

  b = a+1

else:

  if a<10:

   b=a*2

else:

   b = a-1

варіанти відповідей

11

10

9

20

Запитання 5

Вкажіть на операцію менше мовою Python

варіанти відповідей

!+

!=

>

<

Запитання 6

Вкажіть на операцію дорівнює мовою Python

варіанти відповідей

!=

=!

=

==

Запитання 7

Що буде надруковане в результаті виконання фрагменту програми? 


x = 2

while x <= 5:

   x = x+1

   print (x, end = ' ')


варіанти відповідей

12345

3456

123456

345

Запитання 8

Який оператор реалізує дію:

якщо А - від’ємне число, то змінити його знак на протилежний?


варіанти відповідей

if a<0:

  a = -a

if a<0:

  a = 1+a

if a<0:

  a = 1-a

if a<0:

  a = a+а

Запитання 9

Для завантаження команд роботи з випадковими числами потрібна команда:

варіанти відповідей

from tkinter import * 

from random import* 

from turtle import * 

Запитання 10

Команда, що задає ординату точки розміщення Черепашки на полотні 

варіанти відповідей

sety(y)

goto(х, у)

home()

yсоr()

Запитання 11

Команда, що визначає абсцису точки розміщення Черепашки на полотні

варіанти відповідей

setx(x)

goto(х, у)

home()

хсоr()

Запитання 12

Команда, що переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні з координатами (0; 0)

варіанти відповідей

setx(x)

goto(х, у)

home()

хсоr()

Запитання 13

Команда щоб установити товщину лінії олівця в 4 пікселі

варіанти відповідей

down(4)

width(4)

right(4)

height(4)

Запитання 14

Команда щоб установити червоний колір олівця.

варіанти відповідей

setcolor('red')

coor(red)

red(color)

color("red")

Запитання 15

Команда щоб перемістити виконавця на 10 кроків уперед у попередньо заданому напрямку

варіанти відповідей

fd(10)

shape('turtle')

right(90)

up () 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест