Величини. Змінні. Модулі

Додано: 8 грудня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 120 разів
13 запитань
Запитання 1

Виберіть найбільш точне визначення терміну "комп'ютерна програма"

варіанти відповідей

Алгоритм, записаний спеціальною мовою

Алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером

Алгоритм, призначений для виконання комп'ютером

Запитання 2

 Для введення значення змінної під час виконання програми використовують команду:

варіанти відповідей

str()

int()

print()

input() 

Запитання 3

 Для виведення значення змінної під час виконання програми використовують команду:

варіанти відповідей

str()

int()

print()

input() 

Запитання 4

Результат виконання команди print ('20'*3)

варіанти відповідей

20

60

202020

203

Запитання 5

Величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу

варіанти відповідей

змінна

константа

Запитання 6

Щоб підключити додатковий модуль черепашка потрібно застосувати

варіанти відповідей

input() turtle

черепашка! оживи!

import turtle

print (turtle)

Запитання 7

Яким знаком в Python позначається операція присвоювання?

варіанти відповідей

+

=

/

-

Запитання 8

Чому будуть дорівнювати значення змінних b і a після виконання нижче поданих вказівок?

a=4

b=5

a=a+5

b=b*2

варіанти відповідей

9 і 10 відповідно

4 і 5 відповідно

програма не вірна

10 і 9 відповідно

Запитання 9

Для переміщення черепашки впередна n точок використовується команда...

варіанти відповідей

forward(n)

backward(n)

 up()

Запитання 10

Щоб черепашка змінила колір олівця на колір з кодом n слід використати команду...

варіанти відповідей

  clear(n)

 color(код=n)

  color(n)

  left(n)

Запитання 11

Змінна величина в програмуванні -

варіанти відповідей

величина, значення якої змінюється

величина, яка має тільки значення

стала величина

Запитання 12

Щоб вивести на екран повідомлення: "Я люблю програмувати", треба записати команду

варіанти відповідей

 print 'Я люблю програмувати'

 print (Я люблю програмувати)

 print ('Я люблю програмувати')

('Я люблю програмувати')

Запитання 13

Щоб черепашка опустила олівець слід використати команду...

варіанти відповідей



варіанти відповідей

 color(0)

  down()

 forward(15)

 import turtle

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест