Величини. Змінні. Вказівка присвоєння

Додано: 21 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 177 разів
14 запитань
Запитання 1

Місце, де відбуваються події в середовищі Scratch - це...

варіанти відповідей

Фон

Сцена

Програма

Арена

Запитання 2

Виконавець команд у середовищі Scratch - це...

варіанти відповідей

Спрайт

Скрипт

Персонаж

Запитання 3

Файл, створений у середовищі Scratch, називають...

варіанти відповідей

Папкою

Проектом

Програмою

Рефератом

Запитання 4

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

набір комп'ютерних символів та знаків

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

команда у Скретч

Запитання 5

а:=12 читається...

варіанти відповідей

змінній а присвоїти значення 12

а дорівнює 12

константі а додали 12

Запитання 6

Оберіть правильний запис у програмуванні

варіанти відповідей

4х+25

4*х+25

Запитання 7

Множення в програмування позначається...

варіанти відповідей

/

*

х

.

Запитання 8

Оберіть знаки, за допомогою яких встановлюється вказівка присвоювання

варіанти відповідей

=:

:=

/=

..=

Запитання 9

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Змінна

Стала

Послідовна

Запитання 10

Як називається величина, значення якої не змінюється ?

варіанти відповідей

Константа

Невизначена

Змінна

Послідовна

Запитання 11

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

ім'я

значення

виконавця

колір

Запитання 12

Що з переліченого може бути значенням величини?

варіанти відповідей

число

колір

розмір

текст

Запитання 13

Величина, яка не змінює свого значення протягом певного процесу називається

варіанти відповідей

костанта

стала

змінна

Запитання 14

Як знакии присвоєння використовують...

варіанти відповідей

:=

=

слова:присвоїти, надати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест