Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.

Додано: 17 березня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 66 разів
35 запитань
Запитання 1

Кожна величина має

варіанти відповідей

значення

ім’я

спосіб використання величини в програмі 

сукупність множини допустимих значень і операцій

Запитання 2

Величини поділяються на:

варіанти відповідей

символи та рядки 

цілі та дробові числа 

числа і рядки 

константи та змінні 

Запитання 3

Величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу

варіанти відповідей

змінна

константа

Запитання 4

Чому будуть дорівнювати значення змінних a і b після виконання нижче поданих вказівок?

a=2

b=5

a=a+5

b=b*2

варіанти відповідей

10 і 7 відповідно

7 і 7 відповідно

10 і 10 відповідно

7 і 10 відповідно

результати не будуть числами

Запитання 5

Змінна величина в програмуванні -

варіанти відповідей

стала величина

область в пам'яті комп'ютера, яка зберігає дані, які можуть змінюватися

величина, яка має тільки ім'я

величина, яка має тільки значення

величина, значення якої змінюється

Запитання 6

Вкажіть до якого блоку відноситься команда зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Рух

Керування

Події

Вигляд

Запитання 7

Яку дію виконує програма зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Переміщує образ на 60 кроків

Повертає образ у напрямку на 90 градусів

Переміщує образ на 90 кроків

Запитання 8

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 9

Величина, значення якої не змінюється - це...

варіанти відповідей

стала величина

область в пам'яті комп'ютера, яка зберігає дані, які можуть змінюватися

величина, яка має тільки ім'я

величина, яка має тільки значення

величина, значення якої змінюється

Запитання 10

Подія - це

варіанти відповідей

зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта


взаємодія між об'єктами, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта


зміна властивостей об'єкта, утворення нового об'єкта або знищення існуючого об'єкта


зміна властивостей об'єкта, взаємодія між об'єктами чи знищення існуючого об'єкта


Запитання 11

Вкажіть правильний опис продемонстрованих команд: 

варіанти відповідей

якщо буде натиснуто стрілку ліворуч спрайт переміститься на 10 кроків та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 2 секунд

якщо буде натиснуто стрілку праворуч спрайт переміститься на 10 кроків та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 2 секунд

якщо буде натиснуто стрілку праворуч спрайт переміститься на 2 кроки та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 10 секунд

якщо буде натиснуто стрілку ліворуч спрайт переміститься на 2 кроки та змінить наступний крок. У разі дотику до спрайта «Кіт» промовить «Привіт! Я пес - Барбос!» впродовж 10 секунд

Запитання 12

На малюнку зображено схему...

варіанти відповідей

повного розгалуження

неповного розгалуження

Запитання 13

На малюнку зображено схему...

варіанти відповідей

повного розгалуження

неповного розгалуження

Запитання 14

Який вираз називають логічним?

варіанти відповідей

вираз, який може набувати будь-якого значення

вираз, який може набувати одне з двох значень: True або False

вираз, який може набувати тільки значення True

вираз, який може набувати тільки значення False

Запитання 15

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

30

15

10

20

Запитання 16

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні

варіанти відповідей
Запитання 17

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 18

Скільки команд міститься в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

0

2

3

1

6

всі

Запитання 19

Коли доцільно використовувати цикл з передумовою?

варіанти відповідей

коли в задачі йдеться про виконання дій при певних умовах

коли потрібно створити змінну текстового типу

коли в задачі йде мова про розгалуження

коли в задачі відомо про кількість повторень

Запитання 20

Змій Горинич захворів.

Щоб одужати, йому потрібно з'їсти 

А яблок (5 кг) та В лимонів (7 кг).

Як правильно записати умову?

варіанти відповідей
Запитання 21

Укажіть значення змінної a після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

0

10

8

3

Запитання 22

Яку властивість було змінено?

варіанти відповідей

колір

розмір

напрямок руху

Запитання 23

Яку властивість було змінено?

варіанти відповідей

колір

розмір

напрямок руху

Запитання 24

Вкажіть на команду, щоб перевірити чи доторкається об'єкт межі, вказівника миші чи іншого об'єкта зі списку

варіанти відповідей
Запитання 25

До якого виду подій належить даний блок

варіанти відповідей

події, які запускають скрипти

набуття величинами певних значень

події, які можуть запускати певні дії у скриптах 

Запитання 26

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

11

10

0

1

Запитання 27

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

0

3

2

1

Запитання 28

Який алгоритм зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Розгалуження

Цикл

Лінійний алгоритм

Запитання 29

Який алгоритм зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Цикл

Розгалуження

Слідування

Запитання 30

Яку назву має алгоритм даної програми?

варіанти відповідей

Алгоритм із вкладеним циклом

Алгоритм із повторенням

Алгоритм із розгалуженням

Лінійний алгоритм

Запитання 31

Чому дорівнюватиме значення у після закінчення виконання фрагменту

варіанти відповідей

у=5

у=4

у=16

у=12

Запитання 32

Оберіть результат виконання проекту

варіанти відповідей
Запитання 33

Чому дорівнюватиме значення n після закінчення виконання фрагменту

варіанти відповідей

n=5

n=3

n=2

n=10

Запитання 34

Оберіть проект, у якому виконавець намалює 5 прямокутників, розміщених усередині один одного

варіанти відповідей
Запитання 35

Оберіть проект, у якому виконавець намалює

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест