Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

Додано: 22 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 7 разів
16 запитань
Запитання 1

Величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу

варіанти відповідей

змінна

константа

Запитання 2

У мові Python оператор присвоювання позначається знаком:

варіанти відповідей

:=

==

=

!=

Запитання 3

Для введення значення змінної під час виконання програми використовують команду:

варіанти відповідей

print()

type()

input()

Запитання 4

В якому з наведених прикладів вказівка присвоювання записана не вірно?

варіанти відповідей

a=5/2

a=b+2

b+2=a

a=a-1

a=a*a

Запитання 5

Чому будуть дорівнювати значення змінних a і b після виконання нижче поданих вказівок?

a=2

b=5

a=a+5

b=b*2

варіанти відповідей

10 і 7 відповідно

7 і 7 відповідно

10 і 10 відповідно

7 і 10 відповідно

результати не будуть числами

Запитання 6

Змінна величина в програмуванні -

варіанти відповідей

стала величина

область в пам'яті комп'ютера, яка зберігає дані, які можуть змінюватися

величина, яка має тільки ім'я

величина, яка має тільки значення

величина, значення якої змінюється

Запитання 7

Вкажіть символ, який використовують при додаванні до значення змінної указане число

варіанти відповідей

=+

+=

+

++

Запитання 8

Вкажіть символ, який використовують при відніманні від значення змінної указане число

варіанти відповідей

- =

= -

-

- -

Запитання 9

Вкажіть символ, який використовують цілочисельному діленні

варіанти відповідей

=*

//

%

***

Запитання 10

Мова програмування - це

варіанти відповідей

це система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп’ютера

комп'ютерна програма

послідовність команд

набір комп'ютерних символів та знаків

Запитання 11

Як ще називають виконавців у Scratch 2?

варіанти відповідей

героями

учасниками

спрайтами

Запитання 12

Чи можна у Scratch намалювати виконавця самостійно?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 13

Скрипти - це..

варіанти відповідей

завдання для виконавця

вимоги для виконавця

програми для виконавця

команди для виконавця

Запитання 14

Вкажіть на Сцену у вікні середовища Скретч

варіанти відповідей
Запитання 15

Вкажіть на Контейнер команд виділеної групи у вікні середовища Скретч

варіанти відповідей
Запитання 16

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

5

15

30

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест