ВЕЛИКА ФРАНЦУЗЬКА РЕВОЛЮЦІЯ кінця ХVІІІ ст.

Додано: 16 вересня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 209 разів
15 запитань
Запитання 1

Вкажіть хронологічні межі другого періоду Нової історії, що вивчатимете у 9 класі.  

  

  

варіанти відповідей

XVI - XVIII ст

V - XV ст.

кінець XVIII - XIX ст.

1953 - початок XXI ст.

Запитання 2

Позначте твердження, які визначають основні причини та передумови революції 1789-1799 рр. у Франції ( 3 варіанти)


варіанти відповідей

абсолютизм і бездіяльність державної влади;

становий поділ і феодальні порядки;

прийняття Декларації прав людини і громадянина;

взяття штурмом Бастилії.

погляди просвітників (Вольтера, Монтеск*є, Ж.-Ж.Руссо)

Запитання 3

Вищий орган станового представництва у Франції.  

 

варіанти відповідей

Установчі збори

 Державна Дума

Верховна Рада

 Генеральні штати

Запитання 4

Індустріальне суспільство це -  

варіанти відповідей

суспільство, що склалося внаслідок індустріальної революції у якому аграрне виробництво домінує над промисловим

суспільство, що склалося внаслідок індустріальної революції у якому промислове виробництво домінує над аграрним

 суспільство, що склалося внаслідок індустріальної революції у якому переважає сільське населення і знижується кількість вироблених товарів

Запитання 5

Король Франції, якого в ході революції звинуватили у зраді та стратили 21 січня 1793 року.

  

  

варіанти відповідей

Людовік XІ

Людовік XІV

Людовік XV

Людовік XVІ

Запитання 6

Гімн революції, автор військовий інженерРуже де Ліль;

варіанти відповідей

Інтернаціонал

Вперед, санкюлоти!

Марсельєза

Запитання 7

Найрадикальніша партійна група у Законодавчих зборах та Конвенті

варіанти відповідей

Жирондисти

Монтаньяри

Фельяни

"Болото"

Запитання 8

"Декларація прав людини і громадянина" була прийнята в :

варіанти відповідей

1789 році

1791 році

1793 році

1795 році

Запитання 9

Позначте прізвище французького революціонера, одного з керівників якобінців, який зосередив у своїх руках фактично необмежену владу, сприяв страті Людовіка ХVІ і лідерів жирондистів та створенню революційного трибуналу:               




варіанти відповідей

П. Баррас;

Д.Дідро;

М. Робесп’єр.

Ж.-П.Марат

Запитання 10

Позначте заходи, які характеризують  політику якобінців (1793-1794р.р.) (3 варіанти):


варіанти відповідей

реорганізація армії

повернення жирондистів у Конвент

прийняття нової Конституції

запровадження нового календаря.

укладення конкордату з Папою Римським;

Запитання 11

Зарізаний дворянкою - роялісткою Шарлотою Корде, один із лідерів якобінців, редактор газети "Друг народу":

варіанти відповідей

М.Робесп*єр

П.Барас

Ж.-П.Марат

Ж.Дантон

Запитання 12

Новий виконавчий орган влади, створений під час Термідоріанського режиму:

варіанти відповідей

Комітет громадянського порятунку

Директорія

Законодавчий корпус

Конвент

Запитання 13

Ініціатори створення першої антифранцузької коаліції:

варіанти відповідей

Австрія та Прусія

Австрія та Росія

Росія та Прусія

Іспанія та Велика Британія

Запитання 14

Виберіть варіант відповіді, де події розставлені у хронологічній послідовності:

варіанти відповідей

1)Термідоріанський режим

2)Якобінська диктатура

3)Взяття Бастілії

4)Скликання Генеральних штатів

5)Проголошення першої Республіки

1)Скликання Генеральних штатів

2)Проголошення першої Республіки

3)Якобінська диктатура

4)Термідоріанський режим

5)Взяття Бастілії

1)Скликання Генеральних штатів

2) Взяття Бастілії

3)Проголошення першої Республіки

4)Якобінська диктатура

5)Термідоріанський режим

1)Скликання Генеральних штатів

2) Взяття Бастілії

3) Якобінська диктатура

4) Проголошення першої Республіки

5)Термідоріанський режим

Запитання 15

Підсумки та наслідки Великої французької революції (3 варіанти):

варіанти відповідей

встановлення республіканської форми правління

збережено "старий порядок"

сформовано уявлення про націю, як носія державної влади

закріплено природні невід*ємні права людини і громадянина

збережено монархічну форму правління

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест