Вершини, грані, ребра. Матеріали та текстури

Додано: 20 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 1 раз
10 запитань
Запитання 1

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.

варіанти відповідей

матеріал

текстура

властивість

рельєф

Запитання 2

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до вкладки

варіанти відповідей

 Modeling

 Shading

  Layout

  Rendering

Запитання 3

В основі побудови поверхні типу Сіть (mesh) лежить трьохелементна структура...

варіанти відповідей

 вершини


  ребра


  грані

  точки

  площини

  система координат

Запитання 4

Для вибору режиму вибору ребр (Edge select) натискаємо на кнопку...

варіанти відповідей
Запитання 5

Який інструмент дозволяє налаштувати створити та налаштувати матеріали?

варіанти відповідей
Запитання 6

Як називається даний режим редагування

варіанти відповідей

спільне

пропорційне

одинарне

зв'язане

Запитання 7

В якому режимі візуалізації зручніше виділяти симетричні відносно осі Z вершини?

варіанти відповідей
Запитання 8

В якому режимі візуалізації можна проглядати текстури?

варіанти відповідей
Запитання 9

При створенні матеріалу його присвоїти грані можна в режимі?

варіанти відповідей

об'єкта

редагування

текстури

ліплення

Запитання 10

Як називається елемент, який містити створений матеріал?

варіанти відповідей

гніздо

коробка

слот

сокет

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест