Євген Гуцало. Оповідання "Лось"

Додано: 23 квітня 2020
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 84 рази
12 запитань
Запитання 1

У заповідник лось потрапив із

варіанти відповідей

зоопарку

тундри

тайги

лісостепу

Запитання 2

Спокійно лось почував себе

варіанти відповідей

на поляні

біля річки

біля людей

у тайзі

Запитання 3

Поскрипування сухої гілляки пробудило в лося бажання

варіанти відповідей

напитися прохолодної води

лягти й заховатися у високій траві

бігти й тікати

збити на землю цю гілляку

Запитання 4

Слово "маківка" в тексті оповідання означає

варіанти відповідей

квітку маку

вершечок горба

сонце, що сходить

шапка старшого брата

Запитання 5

Коли лось провалився в ополонку, його очі

варіанти відповідей

були наповнені слізьми

набрякли кров'яним смутком

міцно заплющилися

благали про порятунок

Запитання 6

Від зграї вовків лося врятували

варіанти відповідей

швидкі й міцні ноги

мисливці, що наїхали з міста

працівники заповідника

мисливські собаки

Запитання 7

Хлопчики приїхали до заповідника

варіанти відповідей

на екскурсію

по хмиз

годувати тварин

помилуватися краєвидом

Запитання 8

Слова меншого брата "Ти теж хочеш провалитися?" адресовані

варіанти відповідей

дядькові Шпичаку

старшому братові

їхній конячині

мисливському собаці

Запитання 9

Рятуючи лося, брати не думали про те, що

варіанти відповідей

весняна крига - зрадлива

вода в ополонці - крижана

їм хтось прийде на допомогу

їх покарають за перебування в заповіднику

Запитання 10

Дядько Шпичак тричі вигукував слова

варіанти відповідей

"Забирайтеся геть!"

"Ваш батько про все дізнається!"

"Роги віддам!"

"Цей лось був уже мертвий!"

Запитання 11

У реченні " ... віття скупалося в його усміхові" використано троп

варіанти відповідей

епітет

порівняння

метафору

гіперболу

Запитання 12

З-поміж перелічених до ознак оповідання НЕ належить

варіанти відповідей

прозова мова

невеликий обсяг

невелика кількість героїв

розповідь про кілька важливих подій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест