1.Прочитай текст . Доберіть і запишіть заголовок до тексту.
Здавна любили українці калину. Садили її коло хати, у садку, над річкою. У калини гарний білий цвіт, пахучий, рясний. А ще більше милують око червоні ягоди. Ламаючи кетяги калини, люди не завдають шкоди рослині. Вона ще буйніше тоді росте.
Про червону калину багато пісень складено. У тих піснях із нею порівнюють дівочу красу. Червона калина є символом України.
2.Вставте пропущені букви. (оберіть правильний варіант відповіді)
Верблю…, гри…,ду…,кни…ка, бері…ка,кі..ті,сте..ка,ка..ка.
4.Розстав слова в алфавітному порядку.
1.Кишеня
2.Велосипед
3.Горизонт
4.Черемха
5.Хвилина
6.Айстра
7.Черешня
8.Секунда
5. Вибрати слово ,яке відповідає даній звуковій моделі.
[ −ο==ο−]
1.Буряк 3.Сім’я
2.Малюк 4.Бур’ян
6.Знати пару-перевірочне слово
1.Ніжка, 2.боротьба ,3.зуб,4.легкий,5.солодкий,6.будка
1.ніж. 2.ніженька.3.боборіться,4 боротися,5зубок.6.зубчик.7 легко.8.легенький.
9.солодощі.10солодка.11.будити.12.будочка
3. Утвори слова з м'якими подовженими звуками за зразком:
Малювати-малювання
Жити, збирати, ходити, захоплюватись.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома