Вхідне тестування

Додано: 10 вересня 2022
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 193 рази
40 запитань
Запитання 1

Яка подія дала поштовх до створення Легіону УСС?


варіанти відповідей

А початок Першої світової війни


Б утворення Української Центральної Ради


В об’єднання українських політичних сил у Загальну Українську Раду


Г повалення царизму в Росії

Запитання 2

. Яку назву мала військово-адміністративна одиниця, утворена росіянами на українських землях, що були захоплені під час Галицької битви 1914 р.?


варіанти відповідей

А Галицько-Волинське генерал-губернаторство

Б Галицько-Волинське князівство

В Галицько-Буковинське генерал-губернаторство

Г Галицька губернія

Запитання 3

Головна Українська Рада в серпні 1914 р. закликала українців Галичини:


варіанти відповідей

А підтримати Австро-Угорську імперію, «бо ідучи війною, Росія грозить загином українському життю, яке знайшло охорону в австрійській державі»

Б бути нейтральними, тому що жодна з воюючих сторін «...не може викликати співчуття ні цілями, ні способами боротьби»


В виступити проти Росії та Австро-Угорщини, щоб вибороти «...єдину, самостійну Україну від Карпат аж до Кавказу»

Г підтримати Росію й чесно, «...не піддаючись на провокації, виконати свій обов’язок громадян Росії до кінця»

Запитання 4

прорив німецько-австрійської оборони ,захоплення Луцька ,Волині , відновлення губерній Чернівецької та Тернопільської в наслідок

варіанти відповідей

битви на горі Маківка

Брусиловського прориву

Галицької битви

Горлицької контнаступальної операції

Запитання 5

Проаналізуйте фрагмент історичного документа

«У Петрограді відбулися криваві події, які загрожують загибелі завоювань революції. Частина населення Петрограда, керована більшовиками, збройним шляхом ліквідувала Тимчасовий Уряд і хоче нав'язати свою волю Російській Республіці. Ми закликаємо рішуче боротися з будь-якими спробами підтримання петроградського повстання. Громадяни України! Покажіть себе вірними захисниками свободи й ворогами анархії, яка може віддалити скликання Всеросійських й Українських Установчих Зборів і навіть призвести до загибелі рідного краю...»

«Криваві події» в Петрограді спричинили ухвалення

варіанти відповідей

Грамоти до всього українського народу гетьмана П. Скоропадського.

Конституції Української Народної Республіки.

Акта злуки між УНР й ЗУНР.

Третього Універсалу УЦР.

Запитання 6

Проаналізуйте фрагмент історичного документа

«Ми, українці-козаки, не хочемо мати свободи на папері або півсвободи. По проголошенні Першого Універсалу (Другий Універсал не визнаємо) ми приступаємо до заведення порядку на Україні. Задля цього всіх росіян і ренегатів, які гальмують українську роботу, скидаємо з постів силою, не рахуючись із російським урядом. Визнаючи Центральну Раду за свій найвищий уряд, ми поки що виганяємо зрадників з України без її відома. Коли все опануємо силою, тоді підпорядкуємося Центральній Раді. Тоді вона порядкуватиме в Києві й на всій Україні. Тепер же, коли починається повстання, ми виставляємо своїх людей, котрі мусять усім керувати...»

У наведеній відозві відображено погляди

варіанти відповідей

махновців.

більшовиків.

автономістів.

самостійників.

Запитання 7

Якого договору стосується цитований документ?

«Строго таємно. З огляду на сучасний брак харчових продуктів… мир з Україною мусить бути підписаний якнайскоріше… На випадок, якби Україна попросила військової допомоги проти російських максималістів, то таке прохання можливо задовольнити. За це Україна зобов’язується до якнайскорішої поставки хліба…»

варіанти відповідей

Варшавського договору між Директорією УНР і Польською Республікою

Ризького договору між Польщею та радянськими республіками

Брест-Литовського договору між УНР, Німеччиною та її союзниками

Договору між Українською Державою та Всевеликим Військом Донським

Запитання 8

«У Петрограді відбулися криваві події, які загрожують загибелі завоювань революції. Частина населення Петрограда, керована більшовиками, збройним шляхом ліквідувала Тимчасовий Уряд і хоче нав'язати свою волю Російській Республіці. Ми закликаємо рішуче боротися з будь-якими спробами підтримання петроградського повстання. Громадяни України! Покажіть себе вірними захисниками свободи й ворогами анархії, яка може віддалити скликання Всеросійських й Українських Установчих Зборів і навіть призвести до загибелі рідного краю...»

Яка владна інституція звернулася із цитованою відозвою до населення України?

варіанти відповідей

Рада Міністрів

Штаб Київського військового округу

Генеральний Секретаріат

Рада Народних Комісарів

Запитання 9

Що стало наслідком підписання Варшавської угоди (квітень 1920 р.)?

варіанти відповідей

утрата УНР західноукраїнських земель

контрнаступ радянських військ на Варшаву

визнання Польщею Української СРР

проголошення створення Галицької СРР

Запитання 10

Проаналізуйте наведену картосхему та дайте відповідь на запитання.

Хто з діячів, зображених на фото, був Президентом державного утворення, позначеного на картосхемі?


варіанти відповідей
Запитання 11

Сутність поняття «Чортківська офензива»:

варіанти відповідей

арешт групи селян Чортківського повіту та судовий процес над нею

каральна експедиція польської влади проти українців міста Чорткова.

стійка оборона військами ЗУНР міста Чорткова від величезної польської армії генерала Галлера.

успішний наступ (прорив) галицької армії під командуванням генерала Олександра Грекова проти переважних сил польського війська.

Запитання 12

Мета боротьби анархо-комуністів на чолі з Нестором Махном проти влади гетьмана:

варіанти відповідей

відновлення влади Української Центральної Ради.

встановлення військової диктатури на чолі з Нестором Махном.

встановлення влади рад, діяльність яких підпорядковувалася б місцевому населенню.

встановлення радянської влади в Україні на чолі з більшовиками.

Запитання 13

Укажіть портрет історичного діяча, який у 1920 р. був ініціатором воєнно-політичного союзу Української Народної Республіки з Польською Республікою.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 14

В уривку з історичного джерела «В одній лише Україні побоїща, розстріли та епідемії, пов'язані з війною.., забрали близько 1,5 млн життів. Нестача харчів та палива, безробіття змусили сотні тисяч людей виїхати з міста в село... Було очевидно, що остаточно виснажене суспільство не готове до корінних соціальних перетворень, що їх планували більшовики...» схарактеризовано наслідки впровадження заходів

варіанти відповідей

«воєнного комунізму».

«культурної революції».

«пацифікації».

«осадництва».

Запитання 15

Упровадження нової економічної політики в УСРР стало однією з передумов

варіанти відповідей

згортання «Великого терору».

завершення форсованої індустріалізації.

досягнення республікою економічної незалежності.

згасання антирадянського селянського повстанського руху.

Запитання 16

Комплекс заходів, уживаних компартійно-радянським керівництвом у 1920-х – 1930-х роках, що мали на меті розбудову й модернізацію промисловості, увійшов в історію під назвою


варіанти відповідей

«інкорпорація».

«колективізація».

«коренізація».

«індустріалізація».

Запитання 17

Укажіть наслідок дій партійно-радянського керівництва, зазначених в уривку з історичного джерела: «Щоб подолати куркульський опір хлібозаготівлям, установити занесення на “чорну дошку” колгоспів, що злісно саботують здачу (продаж) хліба за державним планом… Провести перевірку складу колгоспів та очищення від контрреволюційних елементів – організаторів зриву хлібозаготівель».

варіанти відповідей

згортання політики «коренізації»

початок «Великого терору»

розгортання Голодомору

здійснення акції «пацифікації»

Запитання 18

Що було характерним для соціально-економічного життя в УСРР періоду нової економічної політики?

варіанти відповідей

скасування плати за житло й комунальні послуги

здійснення насильницької суцільної колективізації

уведення карткової системи розподілу продуктів

надання селянам права на продаж власної сільгосппродукції

Запитання 19

Підсумки розвитку промисловості України в роки перших п’ятирічок:

варіанти відповідей

 економіка за характером була переважно аграрно-індустріальною, розвиток лише харчової промисловості та паливно-енергетичного комплексу.

економіка за характером була переважно аграрною, розвиток лише легкої та харчової галузей.

перетворення України на високорозвинуту індустріальну державу.

створення в Україні промислової бази, характер економіки змінився з аграрного на переважно індустріальний.

Запитання 20

Прочитайте уривок і вкажіть рік, коли відбулась описана подія.

«На процесі СВУ підсудними були 45 видатних діячів української національної інтелігенції, в тому числі академіки С. Єфремов, М. Слабченко, колишній голова уряду УНР В. Чехівський, а також А. Ніковський, Й. Гермайзе, Л. Старицька-Черняхівська та інші».

варіанти відповідей

1928

1929

1930

1931

Запитання 21

Зібрання, на якому було ухвалено рішення про початок коренізації:

варіанти відповідей

VI Всеукраїнський з’їзд рад (грудень 1921 р.).

VII Всеукраїнський з’їзд рад (грудень 1922 р.).

XII з’їзд РКП(б) (квітень 1923 р.).

II Всесоюзний з’їзд рад (січень 1924 р.).

Запитання 22

У якому уривку з історичних джерел відображено особливості суспільно-політичного життя України в період радянської модернізації (1929–1938 рр.)?

варіанти відповідей

«Почалась робота з ліквідації неписьменності, посилюється пропагандистська робота серед населення. Використовуючи друковане слово, наша більшовицька партія формує свідомість радянської людини…»

«На 28 вересня на Україні є ще 13764 заарештованих по куркульській операції, справи яких не розглянуті трійками; в обласних трійках НКВС УРСР є матеріали, на основі яких можна репресувати понад 15 тис. осіб…»

«…У період революційного оновлення радянського суспільства, коли розпочато процес демократизації, очищення всіх сторін нашого життя від викривлень загальнолюдських принципів гуманізму, у країні посилюється прагнення знати всю правду про минуле…»

«…У роботі деяких радянських істориків були допущені серйозні помилки космополітичного характеру. …купка безрідних космополітів намагалася вести свою шкідливу роботу, поширюючи антипатріотичні погляди при висвітленні питань історії нашої Батьківщини…»

Запитання 23

Яка українська партія в 1920 – 1930-ті рр. мала найбільше представництво в польському Сеймі?


варіанти відповідей

Організація українських націоналістів (ОУН)

Комуністична партія Західної України (КПЗУ)

Українська соціал-демократична партія (УСДП)

Українське національно-демократичне об’єднання (УНДО)

Запитання 24

Прочитайте уривок документа й виконайте завдання.

«Сейм Карпатської України ухвалив цей закон:

1. Карпатська Україна є незалежна Держава…

3. Карпатська Україна є республіка з президентом, вибраним Сеймом Карпатської України…»

Ухвалення закону стало одним із наслідків підписання

варіанти відповідей

Московського договору між СРСР і Німеччиною про ненапад (пакт «Молотова–Ріббентропа»).

Версальського договору між Німеччиною та Великою Британією, Францією, Італією, Японією.

Брест-Литовського договору між УНР, Німеччиною та її союзниками.

Мюнхенської угоди між Німеччиною та Великобританією, Францією, Італією.

Запитання 25

Коли було створено українську партійно-політичну організацію, програмові засади якої процитовано:

«У часи визвольної боротьби лише національна диктатура, витворена в ході національної революції, може забезпечити внутрішню силу Української Нації та найбільшу її відпорність назовні»?

варіанти відповідей

1929 р.

1933 р.

1939 р.

1941 р.

Запитання 26

Що з названого є наслідками державної політики в галузі культури в УРСР (СРСР) у 1930-х рр.?

варіанти відповідей

звільнення культури від ідеологічного контролю

скасування цензури, дозвіл на створення приватних видавництв

заохочення існування розмаїття художніх стилів і форм

утвердження соціалістичного реалізму як офіційного художнього методу в мистецтві

Запитання 27

У якому році Західна Україна увійшла до складу УРСР?

варіанти відповідей

у 1921 р.

у 1939 р.

у 1941 р.

у 1944 р.

Запитання 28

Монументом, зображеним на фото, увічнено події

варіанти відповідей

1942 р.

1943 р.

1944 р.

1945 р.

Запитання 29

На карті жирною пунктирною лінією позначено

варіанти відповідей

територію провінції «Трансністрія» - зони румунської окупації в 1941 р.

зону зосередження головних сил радянських партизанів у 1942-1943 рр.

райони базування загонів Української повстанської армії в 1943-1944 рр.

межі дистрикту «Галичина» в складі Генерального губернаторства в 1944 р.

Запитання 30

Події, відображені на картосхемі, стали наслідком

варіанти відповідей

нападу нацистської Німеччини на СРСР.

укладення «пакту Молотова – Ріббентропа».

проголошення незалежності Карпатської України.

оприлюднення Акта відновлення Української Держави.

Запитання 31

Укажіть перелік ключових термінів і понять, які використовуються для характеристики процесу радянізації західних областей України після Другої світової війни:

варіанти відповідей

індустріалізація, колективізація, «культурна революція», депортація, репресії

індустріалізація, кооперація, волюнтаризм, «культурна революція», депортація

раднаргоспи, колективізація, депортація, прискорення, політична реабілітація

операція «Вісла», розкуркулювання, мобілізація, голодомор, «саморозпуск» УГКЦ

Запитання 32

Спираючись на діаграму, визначте домінуючу за рівнем капіталовкладень галузь народного господарства УРСР у роки післявоєнної відбудови:

варіанти відповідей

легка промисловість

важка промисловість

сільське господарство

харчова промисловість

Запитання 33

Прикладом визнання світовим співтовариством вагомого внеску УРСР у розгром нацистської Німеччини є надання республіці

варіанти відповідей

статусу члена-засновниці Організації Об’єднаних Націй.

права добровільного виходу зі складу Радянського Союзу.

фінансової та технічної допомоги за «планом Маршалла».

гарантій нейтралітету державами Антигітлерівської коаліції.

Запитання 34

 Причина кращої підготовки до війни підпілля ОУН, ніж радянського підпілля та партизанського руху:


варіанти відповідей

керівництво ОУН готувалося до збройної боротьби при підтримці німецького командування, а СРСР до війни майже не готувався

керівництво ОУН налагодило зв’язки з Великою Британією та Францією, отримавши від них серйозну допомогу, а СРСР війну очікував значно пізніше.

ОУН пов’язувала надії на відродження незалежності з війною, а тому активно до неї готувалася, а СРСР розраховував на ведення війни на чужій території.

ОУН до війни створила опорні пункти по всій Україні, а керівництво СРСР вважало, що при нападі на них Німеччини у ній виникне революція, партизанський рух організують німці.

Запитання 35

Укажіть правильне твердження.

варіанти відповідей

ідеологом інтегрального націоналізму був Степан Бандера

ОУН була заснована у 1920 р.

у 1919-1939 рр. еміграційний потік зі Східної Галичини становив близько 190 тис. осіб

УНДО була єдиною легальною українською партією на Буковині

Запитання 36

Увідповідніть ім’я історичного діяча з подією, до якої він причетний


1 В. Липківський

2 П. Скоропадський

3 М. Грушевський

4 С. Петлюра


А скликання Українського національного конгресу (з’їзду)

Б укладення Варшавської угоди

В заснування Української академії наук

Г проголошення Української автокефальної православної церкви

Д запровадження нової економічної політики

варіанти відповідей

1а 2в 3б 4г

1в 2а 3б 4д

1г 2в 3а 4б

1б 2а 3г 4в

1д 2б 3а 4в

1г 2а 3в 4б

1а 2в 3г 4д

1б 2д 3а 4в

Запитання 37

Увідповідніть явище періоду утвердження тоталітарного режиму в Україні з наслідком цього явища.


1 суцільна колективізація

2 масові репресії

3 культурна революція

4 форсована індустріалізація


А ліквідація індивідуального селянського господарства

Б домінування промислового виробництва над сільськогосподарським

В нав'язування суспільству комуністичної ідеології

Г ліквідація багатопартійності

Д насадження в суспільстві атмосфери страху

варіанти відповідей

1а 2д 3в 4б

1а 2д 3б 4в

1в 2д 3б 4г

1а 2в 3д 4б

1б 2д 3г 4а

1г 2д 3б 4а

1д 2б 3а 4в

1д 2г 3в 4б

Запитання 38

З’ясуйте рік створення цитованого документа.


1 «Обидві договірні сторони... визнають незалежність України і Білорусії, а також погоджуються і постановляють… кордон між Росією, Білоруссю та Україною, з одного боку, та Польщею, з другого, становить лінія... вздовж річки Збруч, до впадання її в річку Дністер…»


2 «Однині воєдино зливаються століттям одірвані одна від одної частини єдиної України – Західноукраїнська Народна Республіка (Галичина, Буковина й Угорська Україна) і Наддніпрянська велика Україна…»


3 «Польські та українські війська діють як війська союзні… Від початку спільних дій проти більшовиків Український уряд зобов’язується постачати продукти польській армії… Командування польськими військами зобов’язується постачати українським військам зброю та амуніцію…»


4 «Хай буде Україна вільною. Не одділяючись від усієї Росії, не розриваючи з державою Російською, хай народ український на своїй землі має право сам порядкувати своїм життям...»


А 1917 р.

Б 1918 р.

В 1919 р.

Г 1920 р.

Д 1921 р.

варіанти відповідей

1б 2в 3г 4а

1д 2в 3а 4г

1в 2д 3г 4а

1д 2в 3г 4б

1д 2в 3г 4а

1б 2г 3в 4а

1а 2а 3г 4б

1г 2д 3а 4в

Запитання 39

Увідповідніть назву виконавчого органу влади та державне утворення.


1 Рада народних комісарів

2 Генеральний секретаріат

3 Державний секретаріат

4 Рада міністрів


А Українська Народна Республіка доби Центральної Ради

Б Західноукраїнська Народна Республіка

В Українська Соціалістична Радянська Республіка

Г Українська Держава гетьмана П. Скоропадського

Д Українська Народна Республіка доби Директорії

варіанти відповідей

1в 2а 3г 4в

1д 2в 3б 4а

1а 2в 3б 4д

1в 2б 3а 4г

1в 2а 3б 4г

1б 2а 3д 4г

1а 2г 3б 4в

1г 2д 3а 4б

Запитання 40

Увідповідніть країну, до складу якої в 1920–1930-ті рр. входили українські землі, з подією / явищем.


1 Польща

2 Румунія

3 Чехословаччина

4 Радянський Союз


А проголошення автономії Підкарпатської Русі (Карпатської України)

Б проведення «пацифікації»

В Татарбунарське повстання

Г Голодомор – геноцид українського народу

Д загибель Є. Коновальця в результаті терористичного акту, організованого радянськими органами держбезпеки

варіанти відповідей

1д 2в 3а 4б

1б 2в 3а 4г

1а 2б 3в 4д

1г 2в 3а 4д

1д 2а 3б 4г

1в 2д 3б 4а

1б 2а 3в 4г

1д 2в 3г 4б

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест