Входження УСРР до складу СРСР. Голод 1921-23 рр. НЕП. Коренізація.

Додано: 5 лютого 2023
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 26 разів
12 запитань
Запитання 1

Коли відбулося ухвалення документа, уривок з якого наведено?

«РСФРР і УСРР входять між собою у військовий і господарський союз... Для кращого здійснення зазначеної в пункті 1 мети, обидва уряди оголошують об'єднаними такі комісаріати: перше - військових і морських сил, друге - Вищу раду народного господарства; третє - зовнішнього торгу, четверте - фінансів, п'яте - праці, шосте - шляхів і сьоме - пошт і телеграфу».

варіанти відповідей

1921 р.

1922 р.

1923 р.

1924 р.

Запитання 2

Яким був офіційний державний статус України на початку 20-х років:


варіанти відповідей

незалежної держави, що уклала воєнно-політичний союз із іншими радянськими республіками

автономії в складі федеративної Росії

незалежної держави

області Радянської Росії

Запитання 3

Конституція УСРР була прийнята в...


варіанти відповідей

1922 р.

1923 р.

1924 р.

1925 р.

Запитання 4

Хто з діячів більшовицької партії 1922 р. висунув проект «автономізації» незалежних республік і передбачав їхнє включення до складу РСФРР?

варіанти відповідей

В. Ленін

керівництво Грузії

X. Раковський

Й. Сталін


Запитання 5

НЕПу передувала політика, яка мала назву?


варіанти відповідей

"воєнний комунізм"

 "розвинутий соціалізм"

"індустріальний більшовизм"

 "воєнний більшовизм"

Запитання 6

Однією з причин запровадження НЕПу в Україні було:


варіанти відповідей

прагнення більшовиків подолати політичну та економічну кризу

бажання підвищити соціальні стандарти, визначені політикою «воєнного комунізму»


бажання здобути міжнародне визнання і стати членом Ліги Націй

прагнення позбутися комуністичної ідеології, яка дискредитувала себе в роки громадянської війни

Запитання 7

За змістом агітаційного плаката можна встановити, що його створено в роки. Напис на плакаті: «Продовольчий податок. Віддай місту частину врожаю, рештою розпоряджайся сам».

варіанти відповідей

«воєнного комунізму»

суцільної колективізації

нової економічної політики

укрупнення колгоспів

Запитання 8

Якими були три причини масового голоду в Україні в 1921—1923 рр.?



варіанти відповідей

посуха і неврожай


масовий селянський повстанський рух

антицерковна кампанія

встановлення міжнародної блокади


повоєнна розруха

колективізація селянських господарств

державна політика хлібозаготівлі

Запитання 9

У 1925 р. в УСРР налічувалося 79,1 % шкіл з українською мовою навчання. У 1930 р. ця цифра зросла до 85 %. Що обумовило таке зростання?

варіанти відповідей

утворення Всеукраїнської академії наук

входження УСРР до складу СРСР

здійснення владою політики коренізації

відновлення діяльності університетів

Запитання 10

Непмани це -

варіанти відповідей

нова буржуазія

нові політики

інтелігенція часів НЕПу

Запитання 11

Що означала для економіки поява цієї грошової одиниці?

варіанти відповідей

Запровадження карткової системи

Відновлення вільної торгівлі, кредитування й оподаткування

Запровадження продподатку й оренди землі

Запитання 12

У якому уривку з історичних джерел відображено одну з причин впровадження в Україні на початку 1920-х рр. політики коренізації?

варіанти відповідей


«Наше завдання: добити контрреволюційні елементи, викрити націоналістичні ухили, розгорнути роботу з виховання партійних мас, а також широких мас у дусі пролетарського інтернаціоналізму».

 «Від російської літератури нам треба тікати якомога швидше, тому що вона тяжить над нами в віках... Вигодовувати на ній наше молоде мистецтво — це значить затримати його розвиток».

 «Замість того, щоб... розвивати зв’язок з культурою російського народу ...частина інтелігенції скочується на позиції занепадницької буржуазної культури. Ці митці відриваються від народу, захоплюючись техніцизмом».

«Зростання української культури та інтелігенції йде швидкими темпами, що коли ми не візьмемо в руки цього руху, він може піти мимо нас. ...віддавати цей рух у руки чужих нам елементів не можна ні в якому разі».

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест