Вибір місця для ведення спостереження

Додано: 24 жовтня
Предмет: Захист України, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Обов'язки спостерігача включають:

варіанти відповідей

Знати розвідувальні демаскуючи ознаки, уміти обладнувати місцевість та орієнтуватися на місцевості

Краще стати штурмовиком

Сложна

Запитання 2

Екіпіровка спостерігача включає:

варіанти відповідей

Йому нічого не треба

Повну екіпіровку за стандартами ЗСУ та прилади для спостереження

Труси й шльопкі

Запитання 3

Завдання спостерігача:

варіанти відповідей

Орієнтуватися на місцевості; знати місце знаходження противника та своїх підрозділів

Дивитися вперед

Сидіти вдома

Запитання 4

Місце спостереження повинно забезпечувати:

варіанти відповідей

Можливість бачити позиції противника та сусідніх підрозділів

Гарний вечірній краєвид

Холодильник Samsung 28 cu. ft. 4-Door Frech Door Refrigerator with FlexZone Drawer in Silver

Запитання 5

Для маскування позиції треба:

варіанти відповідей

Вибирати місцевість для позиції без яскраво виражених об'єктів, не висуватися на вершини висот

Маскування для слабаків

Якщо я не бачу їх – вони не бачать мене

Запитання 6

Доповідь про результати спостереження

варіанти відповідей

Визначити та доповісти про імовірні ворожі позиції, вогневі точки, інженерні споруди, техніку та живу силу

Я нічого не знайшов(((

Розказати анекдот

Запитання 7

Ознаки підготовки противника до наступу:

варіанти відповідей

Перекидання живої сили та боєприпасів, посилена розвідка в районі

Мені кум сказав, що вони скоро підуть

Шось їх багато...

Запитання 8

Визначення відстані

варіанти відповідей

На око

По кутових розмірах об'єктів; по лінійних розмірах (за допомогою лінійки)

Приблизно кудись

Запитання 9

Найкращі засоби для спостереження в ночі це

варіанти відповідей

ПНВ/тепловізор

Айфон 16

Я в ночі сплю

Запитання 10

Як розпізнати взаємні (союзні) підрозділи?

варіанти відповідей

Кольорова стрічка, шеврон або камуфляж

Закричати "Хто не скаче той москаль"

Відчувати...

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест