За підручником О.Іщенко, О.Ващенко, Л.Романенко, К.Романенко, О.Кліщ "Я досліджую світ" 2 клас НУШ
1. Мабуть у тебе є власний мобільний телефон. Якщо ні, то ти бачив його у батьків.
Які можливості має мобільний телефон?
2. Соломійка підготувала до уроку 4 загадки про різні речі. Вчителька попросила прочитати загадку про телефон.
Яку загадку повинна прочитати дівчика?
3. А чи знаєш ти, що перший телефон важив 40 кг і був призначений тільки для автомобілів. Минали роки, телефон змінювався, удосконалювався. І сьогодні смартфон цілком замінює комп'ютер.
Який телефон, на твою думку, найстаріший?
4. Уяви, що тобі дзвонять по телефону. Ти приймаєш виклик.
Що ти промовиш найперше?
5. Ти вже знаєш, що винахідником телефону вважають Олександра Белла. Спершу телефон не був досконалим. Пристрій спотворював звук, а вести бесіду можна було лише на відстані 250 метрів одне від одного. Телефон Белла не дзвонив, а свистів.Найбільші деталі були виготовлені з дерева. До того ж телефон мав дві трубки - одну прикладали до вуха, в іншу говорили. Ні циферблату, ні кнопок для набору номеру в телефоні ще не було.
Впізнай телефон Белла за описом.
6. Тетянка з татом вирішили виготовити мотузяний телефон. Тато попросив дівчинку приготувати все необхідне для роботи.
Що потрібно Тані приготувати для виготовлення мотузяного телефону?
11. Тетянка дуже раділа, що вони з татом змайстрували чудовий телефон. Коли вона спробувала поговорити з братом по мотузяному телефону, дівчинка засмутилася - вона зовсім не чула брата з іншої кімнати. - Тату, мотузяний телефон не працює! Тато посміхнувся і сказав дівчинці важливе правило користування мотузяним телефоном.
Що сказав тато?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома