Видатними представниками радянського партизанського руху в роки Великої Вітчизняної війни були:
Про кого з командирів радянського партизанського руху йдеться в уривку з джерела?
«...Загальновизнаний серед командирів і рядових партизан спеціаліст з ходіння в дальній путь (рейди). Основний вид діяльності — наскоки на тилові частини і воєнні установи, знаходиться у постійному русі. Диверсіями не займається, люди його виносливі і пристосовані до маршів... У Москві вважають його “батьком партизанського руху в Україні”... Життя своє не цінує. Сам буває у боях...»
На фотографії, поданій нижче, зображений діяч національно-визвольного руху:
Укажіть політичного діяча, зображеного нижче на світлині.
Установіть і вкажіть прізвище зображеної історичної постаті, співвіднісши фото з текстом історичного джерела.
«21 вересня 1941 р. наступного дня після бою в переліску біля с. Авдіївки я, залишившись сам.., пішов шукати своїх прикордонників. Під час пошуку я знайшов убитим генерала — високого на зріст, повної статури, одягнутого в темно-сіру драпову шинель, знаки розрізнення — чотири зірочки...»
Представниками національної течії українського Руху Опору були
Про якого історичного діяча йдеться в характеристиці:
«Лейтенант Червоної армії, учасник встановлення прапора перемоги на даху німецького рейхстагу в Берліні. Герой України (2005, посмертно)»?
Кому з діячів української культури належить наведена характеристика?
«Основоположник української кінематографії, режисер фільму «Битва за нашу Радянську Україну», письменник, автор оповідань «Перед боєм», кіноповісті «Україна в огні»».
Радянський льотчик часів Другої світової війни, тричі Герой Радянського Союзу, виходець з України – це
Радянський генерал-лейтенант часів Другої світової війни, від імені СРСР підписав Акт про капітуляцію Японії, виходець з України – це
Укажіть портрет діяча, який у 1943 р. очолив Українську Повстанську Армію (УПА).
Засновником «Поліської Січі» – збройно-політичної формації, що діяла на Волині від червня 1941 р. до лютого 1944 р., – був
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома