Що було покладено в основу довоєнної моделі розвитку народного господарства?
Які фактори свідчать про відновлення зовнішньополітичної діяльності УРСР?
Які поняття та терміни потрібно використовувати, характеризуючи процес радянізації західних областей України в період післявоєнної відбудови (1945 — початок 1950-х рр.)?
Оберіть правильне твердження
1. «... для повоєнної відбудови було характерним суттєве зниження плану закупівель зерна, підвищення у 1,5 — 2 рази цін на сільськогосподарську продукцію, збільшення капіталовкладень у сільське господарство».
2. «...Темпи промислового розвитку Західної України були вищими, ніж на сході УРСР. У роки четвертої п’ятирічки тут споруджено понад 2,5 тис. великих і середніх промислових підприємств».
Вкажіть основні підсумки Другої світової війни для України
Якою цифрою на карті позначено регіон, що ввійшов до складу Української РСР 1945р.?
Які події суспільно-політичного життя УРСР відбулися в період повоєнної відбудови (1944 — початок 1950-х рр.)
«Переселення є наслідком дій УПА. Це важке, але необхідне рішення, яке забезпечить населенню спокійне життя в нових умовах, створених владою на інших територіях Речі Посполитої. Ті, хто не підкоряться наказу і залишаться в околицях, охоплених переселенською акцією, вважатимуться бандитами...»
Уривок з історичного джерела характеризує ....
Укажіть причини голоду 1946-1947 рр. в Українській РСР.
Увідповідніть подію з роком, коли вона відбулася.
1 проведення операції «Вісла»
2 уключення Закарпаття до складу УРСР
3 депортація кримських татар та інших народів Криму
4 ліквідація Української греко-католицької церкви
А 1944 р. Б 1945 р.
В 1946 р. Г 1947 р. Д 1948 р.
На фото зображений...
Визначте прізвище історичної особи за уривком з біографії: "Радянський державний і партійний діяч. У 1944 року призначений комісаром закордонних справ УРСР. Брав участь у роботі перших сесій Генеральної Асамблеї ООН, на яких виступав із промавами, спрямованими проти діяльності української еміграції. Активно підтримував ідеологічні цькування інтелігенції в 40-х роках"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома