У якому уривку з історичних джерел охарактеризовано окремі аспекти соціально-економічного розвитку України в період «перебудови»?
Політикою гласності, започаткованою партійно-радянським керівництвом СРСР у період «перебудови», передбачалось
16 липня 1990 р. Верховна Рада УРСР ухвалила
В економічній сфері у період «перебудови» партійно-державне керівництво УРСР здійснило
Акція Народного руху України «Українська хвиля» (1990 р.) – утворення «живого ланцюга» від Львова до Києва – присвячувалася
Загальноукраїнський страйк як форму соціально-політичного протесту в Українській РСР влітку 1989 р. започаткували
Прочитайте уривок із резолюції одного з мітингів українських студентів і виконайте завдання.
«Ми, студенти київських вузів, які зібралися до наметового містечка на підтримку голодуючих студентів.., вважаємо необхідним прийняття вимог голодуючих, а саме: 1. Відставка Голови Ради Міністрів В. Масола. 2. Націоналізація майна КПРС та ВЛКСМ на території України. 3. Прийняття рішення про службу юнаків у війську тільки в межах України…».
У документі відображено вимоги протестувальників під час
Прочитайте фрагмент історичного документа та виконайте завдання
«…Багато зараз незвичного в нашій країні: скажімо, багатомандатні округи з виборів до Рад; спільні з іноземними фірмами підприємства; самофінансування заводів та фабрик, радгоспів і колгоспів; зняття обмежень з підсобних господарств, ...розширення кооперативної діяльності; заохочення індивідуальної трудової діяльності в дрібному виробництві й торгівлі…»
Зазначені в документі зміни названо «незвичними», оскільки вони
Процеси «перебудови» в СРСР привели в Україні до
Що зумовило перехід партійно-радянського керівництва СРСР до політики «перебудови»?
Установіть послідовність подій періоду розпаду Радянського Союзу та відродження незалежності України.
А вибух на Чорнобильській АЕС
Б створення Народного руху України за перебудову
В перші альтернативні вибори до Верховної Ради УРСР
Г ухвалення Декларації про державний суверенітет України
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома